STAVBNO POHIŠTVO

Štajerci izvoz povečali za 22 odstotkov

Objavljeno 08. april 2015 14.54 | Posodobljeno 08. april 2015 14.54 | Piše: K. K.

Uspešne poslovne rezultate pripisujejo okrepljeni razvojni dejavnosti podjetja in izboljšanemu položaju na tujih trgih, posebej v Avstriji.

AJM velja za največjega slovenskega ponudnika stavbnega pohištva.

KOZJAK NAD PESNICO – »Lansko leto smo zaključili z okoli 80.000 evri dobička, kar pomeni, da smo po letu 2013 ponovno poslovali z dobičkom, s čimer smo zelo zadovoljni,« se lahko pohvali direktor podjetja AJM Trivo Krempl. Tudi drugi poslovni kazalniki so pozitivni. Tako so med drugim v primerjavi z lanskim letom povečali izvoz za kar 22 odstotkov oziroma za približno en milijon evrov. Povečanje izvoza v največjem slovenskem proizvajalcu stavbnega pohištva pripisujejo okrepljeni prisotnosti na trgih v regiji. Konkretno to pomeni, da so ustanovili hčerinska podjetja v Italiji, Švici in konec lanskega leta še Avstriji, kjer se je sicer že razvejeni mreži prodajnih zastopnikov pridružilo še 30 novih.

Odpisali tri milijone dolga

»Avstrija je naš primarni tuji trg, kjer se želimo povzpeti med top tri ponudnike stavbnega pohištva,« je poudaril Krempl. »Razlogov za to je več: bližina trga, dobra kupna moč, ozaveščenost kupcev o pomenu kakovostnega energetsko varčnega stavbnega pohištva in tudi propad nekaterih večjih ponudnikov. V vrzeli, ki jo puščajo, vidimo svojo priložnost.« V zadnjih dveh letih svoje izdelke prek poslovnih partnerjev tržijo tudi na precej oddaljene trge, v Rusijo, Japonsko in Južno Korejo.

Podjetje AJM je v vodenje prevzela druga generacija družine Ajlec, s Trivom Kremplom kot direktorjem, v letu 2012, ko so bili za podjetje težki časi. Poleg tega, da so morali propadlim gradbenim podjetjem odpisati tri milijone evrov dolga, so se začeli ubadati še s padcem kupne moči na domačem trgu in s konkurenco z vzhoda, ki je s cenenimi izdelki začela rušiti domače proizvajalce. Takrat so se odločili, da je za pozitivno prihodnost podjetja treba okrepiti lastno razvojno dejavnost in trgu ponuditi nove inovativne energetsko varčne izdelke. Od leta 2012 so tako predstavili številne nove izdelke, od lesenih energetsko varčnih oken AJM Pasiv 90, prestižne linije izdelkov Zero Sash, za katero imajo priznan tudi patent, do energetsko varčne linije vhodnih vrat Trend.

43 odstotkov več izvoza

Pozitiven poslovni trend se nadaljuje tudi letos. V prvih dveh mesecih imajo v primerjavi z istim obdobjem lani za 43 odstotkov več izvoza. Domači trg po kupni moči sicer še vedno pada, kar se pozna tudi pri prodaji, ki je bila lani nižja kakor leto pred tem, vendar prodaja doma za podjetje ni več ključnega pomena, saj si tudi v prihodnje želijo še dodatno povečati izvoz za 20 odstotkov. Doma pa predvsem ustaviti krivuljo padanja prodaje in doseči isti rezultat kot lansko leto, ko so prodali za slabih 15 milijonov evrov izdelkov.

Krempl pravi, da si želi dolgoročno pozitivno poslovanje in poudarja, da je zadovoljen, da so tudi v najtežjih časih bile plače, prispevki in regresi zaposlenih vedno redno poravnani. 

Deli s prijatelji