USPEŠNO

Slovenske novice 
so trdno na vrhu!

Objavljeno 30. november 2014 23.40 | Posodobljeno 01. december 2014 11.13 | Piše: E. N.

Novice se še naprej najbolje prodajajo, celo zrasle so za 1,6 odstotka.

Da bi bili še naprej vaši prijatelji, spoštovane bralke in bralci. Foto: Slovenske novice

LJUBLJANA – Važno je, da delamo in smo prijatelji, saj po novem, saj po novem, saj po novem letu boljše bo, poje znani kantavtor Tomaž Domicelj. Ampak na Slovenskih novicah smo še pred iztekom starega leta dobili veliko priznanje, da smo že do zdaj dobro delali in bili očitno zaupanja vredni prijatelji. Vaši, spoštovane bralke in bralci.

Novice v vzponu!

Pregled prodane naklade dnevnih časopisov za tretje četrtletje tega leta je pokazal, da so Slovenske novice ob vsesplošnem padanju prodaje glede na enako lansko obdobje izgubile najmanj, v primerjavi s prejšnjim kvartalom pa so celo v vzponu!

Da se ne bi lastna hvala pod mizo valjala, naj spregovorijo številke: prodana naklada Slovenskih novic v tretjem kvartalu leta 2014 je bila v primerjavi z enakim obdobjem lani nižja za 4,1 odstotka, a ta padec je za skoraj polovico manjši od povprečja trga dnevnih časopisov (–7,5 odstotka). V primerjavi z drugim kvartalom 2014 pa se je naklada Novic zvišala za 1,6 odstotka, naše sedme, nedeljske številke, nedeljskih Novic, pa celo za 3,1 odstotka – drugim dnevnikom je naklada upadla v povprečju za 0,6 odstotka.

Vsak dan prek 64 tisoč izvodov

Še bolj konkretne številke: naši bralci vsak dan pokupite oziroma ste naročeni na 64.810 izvodov Slovenskih novic (v prejšnjem kvartalu 63.759 izvodov) ter 31.451 izvodov nedeljskih Novic (v prejšnjem kvartalu 30.506).

image
Predsednica uprave Dela Irma Gubanec. Foto: Mediaspeed

Časopisna hiša Delo, d. d., izdaja zelo uspešne Slovenske novice in Delo. Temu se je prodaja v primerjavi z lanskim tretjim kvartalom znižala za 7,8 odstotka, kar pa je še vedno manjši upad kot pri Dnevniku (–12,6 odstotka), Financah (–13,4 odstotka) in Večeru (–8,5 odstotka).

Glede na drugi kvartal tega leta je Delu upadla prodaja za 0,6 odstotka, Nedelu pa zrasla za 1,3 odstotka. Konkurenčnemu Dnevniku je upadla za 4 odstotke, Financam za 3,9 odstotka in Večeru za 1,9 odstotka.

Mi ne skrivamo števila izvodov

»Delo nenehno vlaga v obstoječe blagovne znamke in razvija nove. To je razlog za najnižje padce na trgu glede na konkurenco. Gibanje zadnjih dveh kvartalov kaže, da povečujemo tržne deleže v vseh segmentih. Vlaganje v produkte, tako na področju tiska kot na digitalnem delu, bomo pospešeno nadaljevali,« je povedala predsednica uprave Dela Irma Gubanec.

Časopisnemu trgu že nekaj let ni postlano z rožicami, kakor se reče. Dnevnemu časopisju je leta 2012 upadla prodana naklada v povprečju za 8,5 odstotka, lani kar za 10,3, letos, vse kaže, se bo upadanje upočasnilo, po devetih mesecih je povprečni minus 8,4 odstotka.

Kaj pa časopisi, ki jih nismo omenili? Ne, ne bojimo se tekmecev, le v projektu analize revidirane prodane naklade (RPN) ti ne sodelujejo. Na Slovenskih novicah pa podatkov o številu prodanih izvodov ne prikrivamo. Nasprotno, še ponosni smo nanje, za kar se zahvaljujemo vam, zveste bralke in bralci. Pa si želimo, da bi bili prijatelji tudi naprej, v prihodnjem letu, ko še boljše bo. 

Deli s prijatelji