Zavod SloVino s partnerji je s podporo gospodarske diplomacije pod častnim pokroviteljstvom Veleposlaništva Republike Slovenije v razkošnem hotelu Sheraton v Bratislavi predstavil slovenska vina, delikatese in turizem. Navdušenje nad kakovostjo je bilo izjemno, o tem med drugim priča podatek, da so že par dni po predstavitvi v slovaških vinotekah na voljo vrhunska slovenska vina.
Več kot 50 ponudnikov izbranih slovenskih okusov in doživetij se je z vini iz vseh slovenskih vinorodnih dežel, delikatesami in turistično ponudbo predstavilo slovaškim vinskim trgovcem, agentom, lastnikom gostinskih verig, sommelierjem, turističnim operaterjem, F&B managerjem z ladij po Donavi, lastniki vinotek, ter na splošno gostincem, hotelirjem in novinarjem.
Dejan Baier, direktor Zavoda za razvoj in raziskovanje gostinskih in kmetijskih dejavnosti SloVino, je s predstavitvijo zadovoljen, saj je našim ponudnikom tlakovala pot na slovaški trg. »Predstavitev je pokazala, da smo izbrali ciljni trg, na katerem imajo slovenska vina izjemni potencial. Nanjo nam je uspelo privabiti več kot 200 ljudi, od katerih je odvisno, ali bodo kupčije sklenjene. Kar veliko uvoznikov, lastnikov vinotek in gostincev je že na prireditvi oddalo naročila in v svojo ponudbo vključilo slovenska vina. Bratislava je za slovenska vina in dobrote eden izmed trgov prihodnosti.«
Organizatorji iz Zavoda SloVino snujejo nove načrte za vstop kakovostnega slovenskega vina v najprestižnejše restavracije in vinoteke v Bratislavi. Že na predstavitvi pa so sprejeli povabilo županje starega mesta Bratislava za enotedensko promocijsko–prodajno predstavitev v paviljončku na turistično najbolj obiskani točki slovaške prestolnice.