Predstavitvena informacija

Podatek, ki Slovencem ni v ponos

Ob slovenskem dnevu brez zavržene hrane pobudniki uvedbe tega dneva znova združili moči – nad problematiko zavržene hrane s hranozavestnim odnosom do življenja
Fotografija: FOTO: Depositphotos
Odpri galerijo
FOTO: Depositphotos

Na pobudo Lidla Slovenija in partnerjev je Vlada RS lani razglasila 24. april za slovenski dan brez zavržene hrane. V sklopu raznovrstnih ozaveščevalnih aktivnosti, s katerimi pobudniki tudi letos nagovarjajo problematiko odpadne hrane, so v Lidlu Slovenija med drugim skovali novo besedo – hranozavest. S kampanjo Zbudi svojo hranozavest želijo izpostaviti pomen premišljenega, ozaveščenega in trajnostnega življenja ter poudariti pomen ozaveščenega odnosa do hrane za manj zavržkov in uravnotežen življenjski slog.

ŽELIM IZVEDETI VEČ


Naročnik oglasne vsebine je Lidl Slovenija

Predstavitvene informacije

Predstavitvene informacije