LJUBLJANA – Gospodarska kriza je vplivala tudi na spremembo vedenjskih in nakupovalnih navad slovenskih kupcev.
Spomladanska raziskava Trženjski monitor je potrdila, da se Slovenci odpovedujejo oblačilom in obutvi. Manj Slovencev kupuje čez mejo. Andraž Zorko iz agencije Valicon je za Finance povedal, da to posledica dražjih pogonskih goriv. Še vedno pa gre prav dobro prodajalcem kozmetike, medicinskih pripomočkov in prehranskih dopolnil.
– 30 odstotkov Slovencev kupuje manj kot pred krizo;
– 30 odstotkov Slovencev kupuje cenejše izdelke.
Avstrijci za zgled
Gostinci so opazili, da se je promet zmanjšal za 30 odstotkov. Momčilo Jorgačević Momo se pritožuje nad državo. Premalo naj bi poskrbela za promocijo, za zgled pa bi morali vzeti Avstrijo. Slovenci tudi manj uporabljamo taksi storitve.
Striptizete imajo dovolj dela
Več dela kot pred krizo pa imajo striptizete. Promet je zrasel za 15 odstotkov, s krizo v isti sapi niso zadovoljni v trgovinah z erotičnimi pripomočki. Ljudje nimajo časa za spolnost, postajajo depresivni, meseni užitki pa jih vse manj zanimajo.
Zvijanje je ceneje
Ker se dražijo cigarete, je vse več Slovencev, ki kupijo kar tobak. Tako prihranijo polovico zneska, v nekaj minutah pa vsakič znova dobijo svežo cigareto. Prodaja alkohola ni upadla.