NAM BO USPELO?

Slovenci pri lovu na Britance stavijo na romantiko

Objavljeno 01. november 2014 12.32 | Posodobljeno 01. november 2014 12.36 | Piše: STA, D. P.

Na stojnici se bo v okviru animacijskega kotička na temo porok predstavil Zavod za turizem Bled.

Blejsko jezero z otokom.

LJUBLJANA, LONDON – Slovenska turistična ponudba se bo prihodnji teden predstavila v Londonu. Ključna pozornost pri predstavitvi Slovenije v okviru turistične borze WTM London od 3. do 6. novembra bo letos namenjena predvsem gostom, ki iščejo turistično ponudbo ob porokah, zarokah, poročnih zaobljubah in medenih tednih.

Bled kot paradni konj

Slovenija se bo z izpostavitvijo Bleda predstavljala kot prestižna in romantična destinacija za tiste, ki iščejo ekskluzivne in nove lokacije za poroke in poročna potovanja, so sporočili z javne agencije Spirit.

Na stojnici se bo v okviru animacijskega kotička na temo porok predstavil Zavod za turizem Bled. Pravi poročni par bo na stojnico vabil obiskovalce, ki se bodo lahko z ženinom ali nevesto tudi fotografirali v pletni, postavljeni v animacijskem kotičku.

S fotografijami

Fotografija, ki jo bodo pari prejeli v nekaj minutah, bo imela v ozadju blejsko panoramo – otok in grad. Lahko bodo tudi pozvonili z zvončkom želja in si dali narediti spominski odtis pri grajskem tiskarju. Za obiskovalce bodo poskrbeli tudi kulinarično – ponudili jim bodo grajsko penino, medenjake in čokoladne pralineje ter potico.

Na slovenski stojnici se bo na 152 kvadratnih metrih predstavilo 18 podjetij.

WTM (World Travel Market) je najpomembnejši dogodek potovalne industrije. Borza ostaja zaprta za splošno javnost, vrata pa so široko odprta vsem strokovnim obiskovalcem, članom Meridian kluba in novinarjem. WTM ima največjo novinarsko obiskanost med vsemi dogodki v Veliki Britaniji. Vsakoletno je na borzi prisotnih preko 2000 mednarodnih medijev. Lani je londonska borza zabeležila več kot 50.000 poslovnih obiskovalcev.

Deli s prijatelji