GLAS LJUDSTVA

Seznam davčnih dolžnikov je le marketinška poteza

Objavljeno 27. april 2013 14.49 | Posodobljeno 27. april 2013 14.49 | Piše: P. J.

Več kot polovica anketirancev pravi, da jih seznam ne zanima.

LJUBLJANA – »Seznam davčnih dolžnikov me ne zanima. Je le marketinška poteza nesposobnih oblastnikov,« pravi kar 52 odstotkov vseh anketirancev. 12 odstotkov anketirancev na seznamu ni našlo svojega soseda, ampak le imena tistih iz že znanih afer. En odstotek manj jih pravi, da se je na seznamu našlo nekaj sosedov, ki so se jim sicer vedno zdeli sumljivi. 10 odstotkov anketirancev pravi, da se druži le s poštenimi ljudmi, zato na seznamu niso našli znancev, devet odstotkov ljudi pa je na seznamu poleg sosedov našlo tudi sorodnike in prijatelje.

Le pet odstotkov anketirancev jih je dejalo, da ne vedo, kdo je na seznamu, ker seznam še proučujejo. 

Deli s prijatelji