OGLASNO SPOROČILO

S kapljico modrosti do prihrankov v gospodinjstvu

Objavljeno 19. april 2017 13.32 | Posodobljeno 19. april 2017 13.33 | Piše: T.L.

Raziskava, ki so jo pripravili za blagovno znamko Jar (1), je pokazala, da skoraj tri četrtine (72 %) Evropejcev išče v trgovinah najnižje cene.

Ljudje kratkoročno morda res znižujejo stroške, vendar si ne vzamejo časa, da bi premislili, ali imajo izdelki, ki jih položijo v voziček, dobro razmerje med kakovostjo in ceno. Izberejo najcenejšo možnost, čeprav je takšen izdelek velikokrat manj učinkovit in ga zato hitreje porabijo.

Jar si prizadeva, da bi pomagal ljudem iztisniti čim več iz družinskega proračuna. Zato je v ponudbi predstavil detergent za ročno pomivanje posode Jar z novo koncentrirano formulo »ActiveSuds«. Vsaka kapljica ima dolgo delovanje in neverjetno moč odstranjevanja maščob ter odlično razmerje med kakovostjo in ceno.

Deli s prijatelji