Mogoče sem res med redkimi, ki nas ne bi presenetilo, če bi si Borut Pahor premislil in zaradi spremenjenih okoliščin nazadnje ne bi kandidiral na predsedniških volitvah. Ampak tudi ob koncu leta 2001 sem bil med redkimi, ki smo si upali pisati o tem, da krdelo kvazianalitikov zavaja volivce, ko jim dopoveduje, da dr. Janez Drnovšek tako ali tako ne bo kandidiral za predsednika.
Če bi bila Slovenija zares demokratična, bi bila tudi Pahorjeva napoved, da bo kandidiral, zgolj stvar njegovega trenutnega, če tako rečemo, navdiha. Ampak potem bi tudi seja predsedstva lukšičiziranega SD, na kateri bodo v kratkem odločali, ali podpreti Pahorjevo kandidaturo, predvsem znotrajstrankarska zadeva.
V redu, tisti, ki jih je strah morebitne Pahorjeve predsedniške kandidature, pač morajo nekdanjemu premierju preventivno (že zdaj) metati polena pod noge in ga obmetavati s čim bolj lepljivim blatom. Zakaj? Zato da bi čim več prostodušno naivnih volivcev prepričali, da je oziroma da bo dr. Danilo Türk v vsakem primeru najbolj zaupanja vreden kandidat.
Dokaz za to, da se bo orkester sprenevedavih komentatorjev Pahorja trudil na vse načine diskreditirati vse do takrat, dokler ne bodo strički, pardon, strici prepričani, da najbrž ne more več ogroziti izvolitve dr. Türka, nam je ponudila, saj ni res, pa je, kar javna televizija. Ja, tudi sam sem bil razočaran, da si televizija, ki sebe zato, da lahko pobira RTV-prispevek, še vedno razglaša za javni medij, sploh upa uprizoriti takšno burlesko. Kaj bo sledilo, sem vedel, še preden so štirje gosti oddaje utegnili odpreti usta. Kar trije od štirih namreč veljajo za zagovornike in podpornike neke od lanskih predčasnih parlamentarnih volitev zunajparlamentarne stranke. Iste stranke, ja. Trije od štirih. Kaj pa četrti? Četrti v različnih oddajah TVS že nekaj časa nastopa le še kot figov list, zaradi česar so vsaj navidezno takšna »soočenja« politično korektna.
Se strinjam, da v Sloveniji na kakršnih koli volitvah zelo težko zmagajo najboljši kandidati, javni mediji pa kljub temu nikoli ne bi smeli tako očitno sodelovati pri prikritem, povsem nekritičnem oglaševanju tega ali onega kandidata.