ŽUPANSKE VOLITVE

Reklamiral se je z občinskim denarjem?

Objavljeno 26. september 2014 18.41 | Posodobljeno 26. september 2014 18.40 | Piše: A. J.

Županu očitajo porabo občinskega denarja za svojo kampanjo.

Štihec naj ob izdaji e-kataloga sploh še ne bi bil županski kandidat, sporočajo z občine. Foto: Oste Bakal

Anton Štihec se otepa očitkov, da je občinski denar porabil za promocijo samega sebe kot kandidata na prihajajočih županskih volitvah. Lokalni mediji izpostavljajo, da naj bi katalog izvedenih projektov izdal na račun občine. Trditev so podkrepili z objavo občinske naročilnice za 100 evrov za oglaševanje e-kataloga MOMS. Poleg oglaševanja kataloga, ki bralca preusmerja na Štihčevo osebno spletno stran www.stihec.si, je sporna tudi njegova izdelava, saj naj bi jo opravili kar zaposleni na občini, torej javni uslužbenci, in to med delovnim časom, kar bi pomenilo, da je šel denar za izdelavo kataloga kar iz žepov občanov, ki so tako sami sebi plačali oglase za enega od županskih kandidatov. Ob tem je, izpostavljajo na www.pomurec.si, župan sam zatrjeval, da za katalog ni porabil niti centa iz občinske blagajne. In kaj pravijo na občini?

Na MOMS zavračajo navedbe

»Mestna občina Murska Sobota je naročila oglaševanje kataloga izvedenih projektov v Mestni občini Murska Sobota v zadnjem mandatu z namenom informiranja občanov, kaj vse je bilo v občini narejenega. Župan je po predpisih dolžan informirati občane o delu, ki ga na občini opravljajo. Če jih obveščamo med mandatom nekega župana, je povsem logično, da finalno poročilo pride ob koncu mandata. Katalog izvedenih projektov bi lahko izdali na občinske stroške, pa je izdelavo in raznos župan financiral iz lastnega žepa prav zaradi tega, da mu ne bodo slabo misleči očitali, da za to porabljamo občinski denar,« so nam sporočili z MOMS. Objavo kataloga na Štihčevi osebni spletni strani pa pojasnjujejo kot ukrep z namenom, da informacija doseže čim širši krog ljudi. »Objava na spletnih medijih je manjši znesek, neprimerljiv s stroški izdaje kataloga, kljub temu pa smo ocenili, da je taka dodatna objava v interesu občank in občanov, predvsem mlajših in aktivnih na spletu,« sporočajo z MOMS, kjer opažajo, da so odzivi odlični.

Na MOMS zatrjujejo, da so na spletni strani www.stihec.si objavljene informacije, ki so v interesu širše javnosti, navedba spletne strani v katalogu pa služi kot podpis aktualnega župana, ki je kot prvopodpisani prvi odgovoren za informiranje. »Zato kategorično zavračamo navedbe, da gre za promocijo župana,« vztrajajo in dodajajo, da Štihec ob izdaji kataloga sploh še ni bil županski kandidat.

Deli s prijatelji