MEGA

Projekt Emonika naprej le z Janševo podporo

Objavljeno 08. oktober 2012 18.20 | Posodobljeno 08. oktober 2012 18.03 | Piše: M. U., STA

Trigranit pozdravlja morebitno podporo vlade 320 milijonov evrov vrednemu projektu.

Maketa bodoče železniške postaje (foto: arhiv).

LJUBLJANA – V podjetju Trigranit pozdravljajo odločitev vlade, da prouči možnost morebitne podpore projektu Emonika. Zaradi podražitve javnega dela investicije, ki so jo terjale obsežne spremembe v lokalnih predpisih in povečane zahteve partnerjev, je namreč projekt mogoče nadaljevati le z vladno podporo, navajajo v Emoniki.

Na Jankovićev odgovor glede višine komunalnega prispevka še čakajo

Direktor Emonike Csaba Toth pravi, da je vladna odločitev izjemen korak k uresničevanju načrtov iz leta 2005. V tem času je namreč podjetje Trigranit v projekt Emonika investiralo 35 milijonov evrov, medtem ko je celotna investicija v javno-transportno infrastrukturo ter v nakupovalno-zabaviščni center, pisarne, hotel in stanovanjske objekte vredna 320 milijonov evrov. »Zaradi obsežnih sprememb v lokalnih predpisih in povečanih zahtev partnerjev, projekt Emonika in še posebno njene javne komponente zahtevajo veliko višjo investicijo, kot je bilo to opredeljeno v sporazumu o javno-zasebnem partnerstvu leta 2007. Posledično je projekt možno nadaljevati le s podporo slovenske vlade,« poudarja Toth. V Emoniki tudi pozdravljajo vladni poziv ljubljanski občini, da v okviru svojih pristojnosti izvede vse potrebne ukrepe, da se komunalni prispevek za projekt Emonika ponovno odmeri na način, da bodo upoštevani vsi pozitivni učinki realizacije projekta na državni in občinski ravni. »V zvezi s tem je Emonika septembra poslala uradno zahtevo županu Mestne občine Ljubljana Zoranu Jankoviću, vendar še čakamo na konstruktiven odgovor,« je zapisal Toth.

Izgradnjo prve faze Emonike že leta 2015?

Emonika je sicer pred časom umaknila vlogo za pridobitev gradbenega dovoljenja za Emoniko. Toth danes pojasnjuje, da bodo z dejavnostmi za pridobitev dovoljenja nadaljevali takrat, ko bo med Mestno občino Ljubljana in Slovenskimi železnicami rešeno vprašanje glede zemljišč, vključno z zemljiščem avtobusnih postaj, ki je jedro spora med Slovenskimi železnicami in podjetjem Avtobusna postaja Ljubljana. »Če se bodo vse te težave hitro rešile, lahko pričakujemo izgradnjo prve faze projekta Emonika v vrednosti 220 milijonov evrov že leta 2015,« je še navedel Toth.

Deli s prijatelji