HRANA

(Pre)slišani lačni želodčki otrok

Objavljeno 05. januar 2013 14.18 | Posodobljeno 05. januar 2013 14.18 | Piše: A. L., STA

Za lačne otroke v šoli zbrali več kot 113.000 evrov.

Učencem so odpravili domače naloge.

LJUBLJANA – V dobrodelni akciji Siti besed/September 2013 za šolsko prehrano otrok so od začetka akcije, 23. oktobra, zbrali 113.135,68 evra. Akcija bo potekala še vsaj do 1. februarja oziroma do uveljavitve zakona o šolski prehrani, so sporočili pobudniki akcije iz Studia Marketing JWT.

Doniralo 686 posameznikov in podjetij

Kot so zapisali, so po podatkih partnerja akcije, Zveze prijateljev mladine Slovenije, samo v zadnjih 14 dnevih decembra 2012 zbrali 43.410 evrov. Sredstva za šolsko prehrano ogroženih otrok je prispevalo že 686 posameznikov in podjetij.

Spremembe od 1. februarja

»Pobudniki akcije smo izjemno veseli sprejetja zakona o šolski prehrani, ki na sistemski ravni in na pravičnejši način ureja prehrano v šoli,« so dodali. Državni zbor (DZ) je namreč na svoji zadnji seji v letu 2012 soglasno potrdil omenjeni zakon, s katerim bo od 1. februarja letos do brezplačne malice upravičena polovica vseh osnovnošolcev in tretjina dijakov, desetina osnovnošolcev pa bo upravičena tudi do brezplačnega kosila.

Akcijo bodo nadaljevali

Projekt bodo pobudniki nadaljevali, dokler zakon ne bo stopil v veljavo in dokler šolam ne bodo nakazana sredstva za prehrano. Ob tem bodo preverili, ali popravljena zakonodaja zajema vse otroke, ki so potrebni pomoči pri plačilu šolske prehrane. »Če bomo ugotovili, da nimajo vsi otroci zagotovljene prehrane v šoli, bomo nadaljevali projekt in pomagali pri zagotavljanju šolske prehrane vsem tistim otrokom, ki jim starši zaradi trenutnih stisk tega sami ne bodo mogli omogočiti,« so poudarili.

Slovenija slišala glas lačnih otrok

Generalna sekretarka Zveze prijateljev mladine Slovenije Karin Elena Sanchez verjame, da je država tudi zaradi tega projekta »slišala glas lačnih otrok« in sprejela zakon o šolski prehrani. Izrazila je tudi željo, da bi ta dobrodelna akcija in njej podobne postale nepotrebne, da bi torej bili v Sloveniji vsi otroci siti.

Zaposleni v Studiu Marketing JWT so sicer akcijo zasnovali z namenom zbiranja sredstev, s katerimi želijo pokriti del stroškov šolske prehrane za tiste otroke oziroma njihove družine, ki presegajo cenzus za subvencionirano prehrano. Vse, ki želijo sodelovati pri akciji, vabijo, da obiščejo spletno stran www.sitibesed.si.

Deli s prijatelji