ZPS

Pozor: Ne naročajte mobilnih paketov po telefonu

Objavljeno 27. april 2013 20.15 | Posodobljeno 27. april 2013 20.16 | Piše: Ma. F.

Zveza potrošnikov Slovenije svari pred nepošteno poslovno prakso Tušmobila.

Postopno znižanje cen vključuje tudi SMS-sporočila, uporabo spleta in govornega poštnega predala

LJUBLJANA – Zveza potrošnikov Slovenije je po objavi poziva potrošnikom, naj ne podpisujejo pogodb za mobilne storitve, ki jih prejmejo na osnovi ponudbe po telefonu, prejela številne odzive. Kot so zapisali pri ZPS, gre za poslovanje zastopnikov podjetja Tušmobil. O spornem poslovanju so že obvestili tržni inšpektorat RS (Tirs), saj menijo, da gre za nepošteno poslovno prakso. Potrošniki so namreč zavedeni k podpisu pogodbe (ali aneksa), ki so jo podpisali dostavljavcu poštne pošiljke, misleč, da podpisujejo le prejem ponudbe.

ZPS vse potrošnike, ki imajo ta problem, obveščajo, da se lahko pritožijo na Tirs in v pritožbi opišejo, kako je potekalo komuniciranje z zastopniki Tušmobila in priložijo sporno pogodbo. Dokumentacijo pa lahko pošljejo tudi na ZPS, od koder jo bodo posredovali na Tirs.

Deli s prijatelji