OPOZORILO

Pozor, izogibajte se Salona oken iz Maribora

Objavljeno 03. april 2013 23.37 | Posodobljeno 03. april 2013 23.37 | Piše: S. J.

Naročniki so ostali brez naročenih oken in vrat.

Sovrstniki so jo vrgli skozi okno (fotografija je simbolična).

LJUBLJANA – Potrošniki, ki so naročili okna pri podjetju Salon oken, d. o. o., ki ima sedež na Šentiljski cesti 40 v Mariboru, plačali avans ali naročilo v celoti, niso dobili oken in vrat, podjetje pa je neodzivno tudi pri reševanju reklamacij. Zato Tržni inšpektorat RS opozarja na previdnost pri poslovanju z omenjenim podjetjem.

Z inšpekcijskim nadzorom so tudi ugotovili, da družba v svojih poslovnih prostorih na naslovu Šentiljska cesta 40, Maribor, ne posluje več, spletna stran družbe www.salon-oken.si pa na podlagi izdane upravne odločbe, s katero se je družbi odredila prepoved uporabe nepoštene poslovne prakse v obliki oglaševanja dejavnosti družbe v pisnih medijih in vseh drugih oblikah oglaševanja, ni več aktivna.

Vračilo denarja lahko dosežejo le po sodni poti

Prav tako morajo stranke Salona oken, d. o. o., spore reševati sporazumno, če pa to ni mogoče, pa prek pristojnega sodišča. Kar pomeni, da lahko potrošniki, ki jim podjetje ni dostavilo blaga, vračilo vplačanega denarja izterjajo le prek sodišč. V primeru, da bi podjetje šlo v stečaj, pa bi morali svojo terjatev prijaviti v stečajni postopek. Zveza potrošnikom Slovenije (ZPS) zato pravi, da posvet s pravnim strokovnjakom oziroma odvetnikom ni odveč.

Novim kupcem pa tržni inšpektorat svetuje previdnost pri sklepanju pogodb s podjetjem in odsvetuje plačilo pred opravljeno storitvijo.

Deli s prijatelji