ANKETA

Polovici Slovencev je vseeno, kdo je lastnik Mercatorja

Objavljeno 22. junij 2013 19.51 | Posodobljeno 22. junij 2013 19.50 | Piše: STA, Mo. S.

Bolj kot lastništvo trgovca so pomembne njegova ponudba in cene, menijo vprašani.

Za koliko se bodo zvišale cene živil?

LJUBLJANA – Zaradi prodaje Mercatorja hrvaškemu Agrokorju bi le 6,6 odstotka kupcev manj kupovalo v njegovih trgovinah, kaže raziskava, ki jo je za Dnevnik in POP TV opravila agencija Ninamedia. Od vprašanih jih 48,2 odstotka nakupovalnih navad zaradi prodaje podjetja ne namerava spremeniti, saj jim je vseeno, kdo je lastnik, dokler so zadovoljni s ponudbo in cenami.

Ker so že do zdaj nakupovali pretežno v drugih trgovskih verigah, pa svojih nakupovalnih navad zaradi prodaje Mercatorja ne namerava spremeniti 35,3 odstotka vprašanih. Da bodo v Mercatorju po prodaji manj nakupovali, vendar ne zaradi same prodaje podjetja, je odgovorilo 3,9 odstotka vprašanih. Le 0,2 odstotka jih je odgovorilo, da bodo nakupovali več kot do zdaj, 5,7 odstotka vprašanih pa ne ve, ali bodo zaradi prodaje Mercatorja spremenili svoje nakupovalne navade.

Agencija Ninamedia je raziskavo javnega mnenja opravila med 18. in 20. junijem, odgovarjalo je 700 ljudi.

Deli s prijatelji