LJUBLJANA – Medtem ko so mnogi trgovci že zdaj potrošnike privabljali z različnimi akcijami in s popusti, pa se danes začenjajo poletne sezonske razprodaje tekstila in obutve. Potrošniške organizacije potrošnike opozarjajo, naj bodo pozorni na svoje pravice med razprodajami.
Reklamacije morajo sprejemati
Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) poudarja, da mora biti blago na razprodaji brezhibno, razen če ni posebej označeno, da gre za blago z napako. Če se izkaže, da ima izdelek stvarno napako, ima potrošnik pravico uveljavljati reklamacijo. Skratka, ima takšne pravice, kot če bi kupil blago v redni prodaji, torej v času zunaj sezonskih razprodaj.
Kdaj izdelka niso dolžni sprejeti nazaj
Če potrošnik na razprodaji kupi izdelek, s katerim ni nič narobe, pa ga kljub temu ne želi imeti, trgovec izdelka ni dolžan sprejeti nazaj. Od poslovne prakse vsakega posameznega trgovca je odvisno, kako bo obravnaval potrošnikovo zahtevo. Če trgovec takšen izdelek zamenja ali izstavi dobropis, se to šteje za dober poslovni običaj.