PREVIDNO

Pohlepni Hrvati: Nemcem zaračunajo več kot domačim turistom

Objavljeno 20. julij 2012 19.42 | Posodobljeno 20. julij 2012 19.42 | Piše: P. J., STA

Pravijo, da zaračunajo več zato, ker Nemci nimajo težav z denarjem, kakor jih imajo Hrvati.

Nekaterim se na Hrvaškem prijeten dopust spremeni v nočno moro.

ZAGREB – V enem izmed najbolj priljubljenih hrvaških počitniških mest, Crikvenici, so ponudniki gostinskih storitev določili različne cene za hrvaške in tuje turiste. Kot danes poroča Novi list, so pri nekaterih domačinih sobe za turiste iz Nemčije dražje za 15 evrov, nekateri gostinci pa tujcem zaračunavajo dvojno ceno sladoleda.

Hrvatu kepica za en evro, Nemcu za dva

Reški časnik na svoji spletni strani objavlja zgodbo Hrvatice, ki se je pred 25 leti preselila v Nemčijo in se poročila z Nemcem. Na počitnice redno prihaja na Hrvaško, letos pa se je vnaprej dogovorila za ceno za apartma v Crikvenici. Ko je pred apartma prispela z avtomobilom nemške registracije, se je lastnik odločil zvišati ceno storitev za 15 evrov, ker za Nemce denar ni problem, kot je to za »naše«, navaja reški časnik. Kmalu potem se je nemško-hrvaška družina prepričala, da niti cene sladoleda niso enake za vse turiste. Hrvatica, ki je v hrvaščini zahtevala sladoled zase in za otroka, je kepico dobila za osem kun oz. dober evro.

Nekaj korakov za njo je bil njen nemški soprog z drugim otrokom, ki je zaprosil za sladoled v nemščini in za kepico plačal 15 kun oz. dva evra. »Glede na izračun prodajalca sladoleda je inflacija v 30 sekundah dosegla 100 odstotkov,« navaja reški časnik. Hrvatica se je spričo vsega začela vpraševati, ali sploh ima smisel prihajati na počitnice tja, kjer imajo turiste za norce. Ne ve, kako bi soprogu pojasnila ta pohlep in ga prepričala, da vsi na Hrvaškem niso takšni, sklene časnik.

Navodila naletela na gluha ušesa

Očitno nekateri ponudniki storitev v Crikvenici niso slišali sporočila hrvaškega ministra za turizem Veljka Ostojića, ki je ob začetku osrednjega dela hrvaške turistične sezono sredi julija izpostavil pomen dela vseh zaposlenih v turizmu, od lastnikov hotelov in apartmajev do kuharjev, natakarjev in zasebnih gostincev. Poudaril je, da ravno oni v neposrednem stiku s turisti predstavljajo državo in motivirajo goste za vnovičen prihod na počitnice na Hrvaško. »Vaše delo, profesionalnost, storitve in nasmeh so ogledalo Hrvaške. Pozivam vas, da kljub podaljšanemu delovnemu času in pospešenemu opravljanju delovnih nalog ostanete zvesti geslu, da je gost vedno na prvem mestu in da ima vedno prav,« je v sredo sporočil Ostojić.

Deli s prijatelji