ZAČETEK SOF

Oglaševalci že snujejo nove reklamne ukane

Objavljeno 28. marec 2012 22.55 | Posodobljeno 28. marec 2012 23.00 | Piše: R. S.

Oglaševalci so med svoje vrste povabili celo psihoterapevta, ki jim bo predaval o človeški psihologiji.

Pod toplim portoroškim soncem se je danes pričel že 21. Slovenski oglaševalski festival (SOF) – eden najpomembnejših dogodkov slovenske oglaševalske scene. Nosilna tema letošnjega festivala je dialog v tržnokomunikacijskem procesu. Da je oglaševanje resen biznis in igra s psihologijo, dokazuje dejstvo, da so oglaševalci na svoj festival pripeljali celo psihoterapevta Zorana Milivojevića

Nestrpno čakanje na cehovska priznanja

Vse do petka se bodo vrstili dogodki, kot so pregled oglaševalske bere, okrogla miza o stanju v slovenskem medijskem prostoru in podelitev nagrad: priznanj agencija leta in znamka leta, velikih nagrad, zlatih priznanj, priznanj najboljšima produkcijskima hišama filmskih in radijskih oglasov ter stanovskih nagrad Slovenske oglaševalske zbornice – oglaševalska osebnost in oglaševalec leta.

Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 386 del. Samo Geršak, predsednik žirije letošnjega SOF, pravi, da ga bodo pri ocenjevanju prepričala »iskrena in presenetljiva dela z močno idejo, vrhunsko izvedbo in jasno povezanostjo z blagovno znamko«.

Tudi o svobodi na internetu

Med za javnost zanimivimi prispevki bomo našli diskusijo o svobodi interneta na eni strani in najnovejših poskusih njegove regulacije, o čemer bo spregovorila tudi informacijska pooblaščenka Nataša Pirc Musar.

Deli s prijatelji