IZBOR BRALCEV

Novice že sedmič zapored na vrhu!

Objavljeno 03. marec 2016 08.35 | Posodobljeno 03. marec 2016 08.35 | Piše: Andrej Predin

Časopis, ki ga držite v rokah, ste znova izbrali za najbolj zaupanja vrednega.

LJUBLJANA – Ena največjih evropskih potrošniških raziskav Trusted brand 2016, ki jo opravijo pod okriljem revije Reader's Digest, je že sedmo leto zapored izbrala Slovenske novice za najbolj zaupanja vreden časopis. V letošnji raziskavi je sodelovalo 7400 naključno izbranih naročnikov revije Reader's Digest, ki so v anketi zapisali, kateri blagovni znamki iz skupno 32 kategorij najbolj zaupajo. Na evropski ravni je bila raziskava že 16. zapored, v Sloveniji desetič. Na včerajšnji novinarski konferenci v Cankarjevem domu so rezultate predstavljali Lidija Petek, glavna urednica revije Reader's Digest, Daniel Škraba, vodja Reader's Digest Slovenija, Mitja Tuškej, marketinški strateg, in Laura Štraus, predstavnica službe za odnose z javnostmi Mladinske knjige.

Slovenci še vedno najbolj zaupamo v poklic gasilca, povečalo se je tudi zaupanje v pilote in medicinske sestre. Letos je nekoliko padlo zaupanje v kmetovalce, največji padec pa so doživeli lekarnarji, saj jim zaupa 2,7 odstotka manj ljudi. Slovenci še vedno najmanj zaupamo politikom, saj jim ne zaupa kar 95,2 odstotka anketirancev. Nekoliko izstopajoč je podatek, da so letos največji padec zaupanja doživeli sodniki. Za najbolj zaupanja vredne osebnosti smo tudi letos izbrali poslovneža Iva Boscarola, TV-voditelja Slavka Bobovnika, radijskega voditelja Denisa Avdića, Modrijane v kategoriji glasbenikov in športnika Petra Prevca.

Za Slovenske novice je v letošnji raziskavi zelo razveseljiv podatek, da se je tisk uvrstil med pet najbolj zaupanja vrednih institucij, kjer je tudi doživel največji skok zaupanja. Del zaslug za ta podatek si pripisujemo tudi pri Slovenskih novicah. Marketinški strateg Mitja Tuškej je pojasnil, kdo je danes uspešen, saj je dolgoletna recesija spremenila nas in naše potrošniške navade. »Razlika med uspešnimi in neuspešnimi je velika. Uspešni so tisti, ki jim je uspelo bistveno bolj osredotočeno komunicirati. Uspešni so tisti, ki vedo, kaj je njihova ključna prednost. Uspešni so tisti, ki poudarjajo emocije, ki so za potrošnika pomembne.«

Sedmo zaporedno priznanje trusted brand prihaja v letu, ko Slovenske novice praznujejo 25 let obstoja. Za ustvarjalce našega najuspešnega dnevnega časopisa je to velika potrditev, spodbuda in dobra popotnica za naše nadaljnje druženje.

 

Deli s prijatelji