ZAUPANJE

Novice spet prva blagovna znamka

Objavljeno 01. marec 2012 08.57 | Posodobljeno 01. marec 2012 08.57 | Piše: Andrej Predin

Časopis Slovenske novice že tretjič zapored prejel naziv trusted brand.

Med časopisi so na prvem mestu Slovenske novice (foto: Igor Mali).

LJUBLJANA – Nedavno objavljeni rezultati obsežne ankete, ki je bila izvedena pri slovenskih bralcih revije Reader's Digest, je razkrila, da so Slovenske novice med domačimi dnevniki brez prave konkurence. Že rekordno tretje leto zapored smo bili izbrani za laskavi naziv trusted brand, hkrati pa ostajajo Slovenske novice tudi daleč najbolje prodajani časnik v državi.

Raziskava zajela 15 evropskih držav

V obsežni raziskavi priljubljenosti in zaupanju v blagovne znamke je tudi letos sodelovalo 15 evropskih držav. Tokrat so ankentiranci imenovali več kot 114.000 različnih blagovnih znamk, zgolj v Sloveniji smo jih našteli 7958, kar pomeni, da so imeli zmagovalci silovito konkurenco. S tem je seveda vrednost naslova znamke, vredne zaupanja, 2012 toliko večja. Navsezadnje gre za odločno potrditev dobrega dela ustvarjalcev Slovenskih novic, ki smo v minulem letu časopis posodobili in ga še dodatno približali svojim dragocenim bralcem.

Vladi ne zaupamo

Anketiranci so razkrili, koliko ljudje zaupamo v inštitucije, evro, EU in poklice. V Sloveniji najbolj zaupamo instituciji poroke (72 odstotkov), najmanj pa vladi, ki si je priborila le sedem odstotkov, naše zaupanje v EU in evro pa je nadpovprečno. Med poklici najbolj cenimo gasilce, najmanj pa politike, ki so jih prehiteli tudi prodajalci avtomobilov.

Novosti

Ponovna pridobitev naslova trusted brand, predvsem pa izkazano zaupanje potrošnikov sta odlična popotnica za prihajajočo nedeljsko izdajo Slovenskih novic, ki nas bo še približala bralcem. Prva številka vas bo v nabiralniku ali na prodajnih mestih čakala že to nedeljo, 4. marca.

Deli s prijatelji