PRESTRUKTURIRANJE

NLB zapira 22 poslovalnic, umika tudi bankomate

Objavljeno 03. marec 2014 18.01 | Posodobljeno 03. marec 2014 18.03 | Piše: STA, Mo. S.

Bančne poslovalnice zaradi vse bolj razširjenega elektronskega bančništva postajajo odveč.

LJUBLJANA – Nova Ljubljanska banka (NLB) bo v okviru procesa prestrukturiranja z aprilom zaprla 22 poslovalnic v Sloveniji, umaknila pa bodo tudi več kot 100 bankomatov, je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani napovedal član uprave NLB Blaž Brodnjak.

NLB ima zdaj v Sloveniji 143 poslovalnic. Lani niso zaprli nobene, letos pa bodo svojo mrežo močno skrčili. Kot so pojasnili, so se navade uporabnikov bančnih storitev v zadnjih letih močno spremenile. »Vse več strank posluje prek spletne banke, obisk poslovalnic se vztrajno zmanjšuje, zato je v prihodnje pričakovati, da bo banka zaprla še katero izmed poslovalnic,« so sicer pojasnili že pred časom.

Uporaba spletne banke je varna

Tudi v preostalih bankah opažajo trend vse večje uporabe bančnih storitev, kot so dvig in polog gotovine, plačilo položnic, prenakazila ipd. na spletu. Uporaba spletne banke je po zagotovilih bank varna, njihovim komitentom pa je na voljo 24 ur na dan in sedem dni v tednu. Storitve so zanje ne samo udobnejše, temveč tudi cenejše, še izpostavljajo.

Zapira tudi NKBM

 image
 Zapira tudi NKBM. Foto: Tadej Regent/Delo

V NKBM, ki je prav tako kot NLB v fazi prestrukturiranja, so lani zaprli štiri poslovalnice, in sicer v mestnem središču Maribora, v Majšperku, Vrtojbi in v Novi Gorici, Skupina NKBM pa bo v skladu z načrtom prestrukturiranja to število še znižala. »Presoja v zvezi s tem še poteka, zato podrobnejših podatkov v tej fazi ne moremo razkriti,« so nedavno povedali.

Nekatere banke ponudbo celo širijo

Banka Sberbank, nekdanja Volksbank, lani ni odprla nobene nove poslovalnice, saj je prenovila obstoječe v skladu z novo celostno podobo. »Načeloma razmišljamo o širitvi poslovne mreže, vendar obseg in lokacije še niso natančno določeni. Hkrati preverjamo obstoječe lokacije poslovnih enot nekaterih drugih bank in skladnost s strategijo širjenja lastne mreže,« so svoje načrte razgrnili v tej banki.

Tudi v UniCredit Banki Slovenije niso razkrili konkretnih načrtov na tem področju, so pa spomnili, da so v preteklih nekaj letih povečali svojo mrežo za skoraj 50 odstotkov. »Lani sicer nismo odprli nobene poslovne enote, smo pa veliko vlagali v razvoj alternativnih kanalov, kot sta elektronska banka in mobilno bančništvo, na čemer bo glede na želje in navade strank poudarek tudi v prihodnje,« so navedli.

Deli s prijatelji