NLB RACIONALIZACIJA

NLB varčuje, Medja pa s škandalozno dragim audijem

Objavljeno 12. februar 2013 12.22 | Posodobljeno 12. februar 2013 12.22 | Piše: T. L.

Dosedanji predsedniki uprave so se vozili v vozilih, vrednih manj kot 30.000 evrov, Medja pa si je omislil avto za 80 tisočakov.

Janko Medja.

LJUBLJANA – Državna Nova Ljubljanska banka (NLB) napoveduje zategovanje pasov na vse pretege in zniževanje stroškov na vseh ravneh, a to očitno ne velja za vodilne. Predsednik uprave Janko Medja si je namreč omislil novo službeno vozilo, ki pa je vredno nekajkrat več od tistih, ki so jih vozili njegovi predhodniki, poroča Dnevnik.

Za dosedanje predsednike uprave so bila dovolj dobra vozila, vredna manj kot 30.000 evrov, medtem ko je Medja posegel bistveno više: izbral si je novega audija A6, ki naj bi stal okoli 80.000 evrov. Zaradi vse dodatne opreme je moral na avto čakati celo več mesecev.  

Banka nič ne zanika

V NLB podatkov Dnevnika niso zanikali, so pa povedali, da je praksa na področju službenih vozil poslovni najem in ne nakup. »Uporaba službenega vozila predsednika oziroma članov uprave je opredeljena z internimi akti, ki jih je potrdil nadzorni svet, z njimi pa je bila seznanjena tudi skupščina delničarjev,« so dejali v NLB. »Gre za avto razreda, ki je običajen za te vrste vodstveno funkcijo v primerljivih institucijah. Kot boniteta je obdavčen in redno prikazan v letnih poročilih banke v okviru razkritij,« so dodali.

Dosedanji šoferji niso po okusu Medje

Udobna vožnja je za vodilne kadre banke očitno pomembna točka poslovnega izkaza. NLB ima namreč »hišne« šoferje, ki zanje že dlje časa opravljajo prevoze. Po poročanju Dnevnika so bili šoferji NLB do pred nekaj leti zaposleni v banki, vendar so jih po njihovih podatkih prepričali, naj odprejo podjetja oziroma postanejo samostojni podjetniki, nato pa so začeli oddajati storitve. Medja pa tudi med šoferji postavlja nove in višje standarde: v današnjih časih in položaju, v kakršnem je banka, išče nove šoferje, v vabilu k oddaji ponudb pa med drugim zahteva, da morajo imeti avtomobil audi A8, BMW 7 ali luksuzni mercedes razreda S. To kaže na scenarij, da utegne imeti Medja že vnaprej izbranega izvajalca.

Kaj pa o tem pravijo v NLB? »V NLB prenavljamo nabavne procese in v tem okviru preverjamo tudi ponudbe za prevoze za potrebe NLB ter izbor dobaviteljev za to dejavnost,« so za Dnevnik odgovorili v banki, ki jo nenehno rešujemo davkoplačevalci.

S čim so se vozili predhodniki

Marjan Kramar je ob nastopu funkcije predsednika uprave NLB leta 2004 prevzel starejšega audija A8, ki ga je pred njim vozil Marko Voljč. Draško Veselinovič je v svojih devetih mesecih vodenja NLB kupil rabljenega volva, model XC, ki naj bi bil vreden manj kot 30.000 evrov. Božo Jašovič (v banko je prišel oktobra 2009), naj bi vozil volva podobne vrednosti. 

 

Deli s prijatelji