NA KOŽO

Nesrečni Srečko

Objavljeno 11. september 2017 00.35 | Posodobljeno 11. september 2017 00.36 | Piše: Matej Lahovnik
Ključne besede: komentar

Nogomet se igra zaradi gledalcev in ne zaradi selektorja.

Srečko Katanec je nogometna legenda, tako kot Zlatko Zahovič. Zato toliko bolj preseneča njegovo nervozno in nestrpno obnašanje na položaju selektorja reprezentance. Njegova izjava po tekmi z Litvo »naj gledalci tudi naslednjič raje ostanejo doma« pa je kaplja čez rob, ob kateri bi morala reagirati Nogometna zveza. Nogomet se igra zaradi gledalcev, in ne zaradi selektorja in nihče nima pravice tako obkladati publike. Navsezadnje bi bilo bolj smiselno, da bi doma ostal selektor, in ne gledalci.

Če bi direktor Spara, Mercatorja ali Lidla potrošnikom ob morebitnih kritikah zabrusil, naj pač ne hodijo v njihove trgovine in naj raje ostanejo doma, bi ga lastniki takoj razrešili. Nogometna zveza Slovenije pa se ob izjavah Katanca, ki so podcenjujoče tako do gledalcev kot še posebno do novinarjev, obnaša, kot da je vse skupaj ne zadeva. Vtis je, da Srečko na položaju selektorja ni srečen in da si ga nihče ne upa razrešiti.

Katanec prejme za svoje delo okrog 300.000 evrov na leto in za ta denar bi moral stoično požreti tudi kritike, še posebno takrat, ko so še kako upravičene. Med navijači ni malo takih, ki si z nekaj sto evri plače ali pokojnine težko privoščijo nakup vstopnice in imajo vso pravico izraziti, kaj si o vsem skupaj mislijo. Novinarji pa tako in tako samo opravljajo svoje delo in so v primerjavi s tujino do našega selektorja precej prizanesljivi. Hrvaški novinarji so na primer po zadnjem porazu Hrvaške proti Turčiji hrvaškega nogometnega selektorja kritično raztrgali na
prafaktorje, pa temu seveda ni padlo niti na pamet, da bi se na kritike odzval z žalitvami novinarjev ali celo publike.

Nogomet je zaradi svoje globalne priljubljenosti že zdavnaj presegel pomen običajnih športnih spektaklov. Po nekaterih ocenah naj bi prihodki evropskega nogometnega trga v sezoni 2016/2017 presegli 25 milijard evrov, kar je okrog 70 odstotkov slovenskega BDP. Ves ta posel tako ali drugače poganjajo nogometni navijači. Brez navijačev tudi sponzorjev ne bi bilo in zato brez navijačev tudi nogometaši, selektorji in nogometni funkcionarji ne bi tako udobno živeli.

Deli s prijatelji