ODERUŠKO

Ne nasedajte »nagradnim igram« Hervisa

Objavljeno 27. november 2012 14.47 | Posodobljeno 27. november 2012 13.47 | Piše: Mo. S.

Iz Hervisa opozarjajo, da so vse igre, ki jih pripravljajo, objavljene na njihovi spletni strani, v poslovalnicah ali na facebooku.

LJUBLJANA – Na spletu in v preostalih medijih se v zadnjem času pojavljajo različne »nagradne igre«, ki poskušajo potrošnike zavesti. Pod pretvezo, da jih pripravljajo uveljavljene blagovne znamke in podjetja, nagovarjajo sodelujoče, ki pa jih konec meseca namesto nagrade čaka le obsežnejši račun za mobilno telefonijo.

Oderuški SMS-klub

Med izkoriščenimi podjetji v lažni nagradni igri je tudi Hervis, ki kupce opozarja, da njihovo podjetje tovrstnih nagradnih iger ne pripravlja. »Prav tako podjetje za izvedbo teh nagradnih iger ni pooblastilo tretje osebe, ni izdalo ustreznih soglasij in ni nikakor povezano z izvajalci. Zato Hervis strankam močno odsvetuje sodelovanje v tovrstnih prevarantskih nagradnih igrah, saj se bodo s tem včlanili v t. i. SMS-klub in naročili na prejemanje dragih plačljivih kratkih sporočil SMS, ki lahko občutno zvišajo njihov račun za mobilno telefonijo,« so zapisali v sporočilu za javnost.

Dodajajo, da so vse nagradne igre, ki jih prirejajo oziroma v njih sodelujejo, vedno objavljene na njihovi spletni strani, na facebooku ali pa v poslovalnicah. »Če kupci niso prepričani, da gre za nagradno igro, ki jo prireja Hervis, naj to preverijo na navedenih mestih in se tako zavarujejo pred nepredvidenimi stroški,« svetujejo potrošnikom.

Ukrepajte hitro

Če ste v oderuški SMS-klub že prijavljeni, se odjavite, za pomoč pri tem pa lahko poprosite tudi svojega mobilnega operaterja ali tržni inšpektorat, kjer lahko ukrepate, če ponudnik tudi po pozivu ne bo prenehal s pošiljanjem plačljivih sporočil.

Pri vseh nagradnih igrah je priporočljivo prebrati drobni tisk. Preverite tudi spletno stran ponudnika, pozanimajte se o pogojih sodelovanja ter o ceni sporočil.

 

Deli s prijatelji