NAPREDEK

Man v zaostrenih razmerah povečal tržni delež v Sloveniji

Objavljeno 27. marec 2013 14.01 | Posodobljeno 27. marec 2013 14.03 | Piše: STA, A. L.

Predstavili so novi model turističnega avtobusa, ki bo stal predvidoma manj kot 200 tisočakov.

Fotografija je arhivska.

LJUBLJANA – Trg avtobusov se je lani v Sloveniji zaradi slabega gospodarskega položaja skrčil kar za 38 odstotkov. A že letos naj bi se spet okrepil, pričakujejo v slovenski podružnici nemškega proizvajalca Man, kjer so sicer lahko z lansko prodajo avtobusov zadovoljni; prodali so jih 13 in tržni delež povečali z 8 na 20 odstotkov.

Do 400 konjev

Man je danes javnosti predstavil novi model turističnega avtobusa višjega razreda, poimenovanega neoplan jetliner. Gre za večnamenski avtobus, primeren tako za turistične kot linijske prevoze, je na novinarski konferenci v Ljubljani povedal direktor družbe Man Truck & Bus Slovenija Michael Wanitschek. Novi model avtobusa bo na voljo v dveh dolžinah in bo lahko sprejel 53 oz. 57 potnikov, izbirati pa bo mogoče med motorjema s 360 ali 400 konjskimi močmi ter bogato dodatno opremo.

Manj kot 200.000 evrov

Cena za slovenski trg še ni določena, predvidoma pa bo nižja kot v Nemčiji, kjer se giblje okoli 200.000 evrov, je ocenila prodajna svetovalka Sandra Majerič. Zaradi tega tudi ni mogla oceniti, kolikšno prodajo teh avtobusov, ki so v celoti izdelani v nemških tovarnah, si lahko Man obeta v Sloveniji.

Lani z 21 milijoni evrov prihodka

Podjetje Man Truck & Bus Slovenija posluje v okviru skupine Man s sedežem v Nemčiji, ki je v večinski lasti nemškega Volkswagna. Poleg 13 linijskih in turističnih avtobusov je lani v Sloveniji prodalo tudi 181 tovornih vozil in ustvarilo 21 milijonov evrov prihodkov.

Tako kot avtobusov se je lani v Sloveniji zmanjšala tudi prodaja tovornih vozil, in sicer za več kot petino. Tu se Manov tržni delež giblje okoli 18 odstotkov.

Deli s prijatelji