V športni rubriki na spletni strani slovenskenovice.si je do včeraj 91 odstotkov anketirancev odgovorilo, da niso kupili nobene vstopnice za tekme bližnjega evropskega prvenstva košarkarjev. Predsednik Košarkarske zveze Slovenije Roman Volčič je v petek sporočil, da je prodanih 54 odstotkov vstopnic od načrtovanega, torej 84.000 namesto predvidenih 150.000.
Jasno, da so (bodo) vse tekme slovenske reprezentance razprodane, bolj je pod vprašajem obisk vseh drugih tekem Eurobasketa 2013. Privržencev drugih reprezentanc ne bo toliko, da bi napolnili dvorane v Celju, Kopru, Ljubljani in na Jesenicah razen izjemoma na Gorenjskem, kjer bo festival košarke z območja nekdanje Jugoslavije in Baltika, zato nekdanjih bratov ne bo manjkalo. Z izjemo Slovenije druga moštva – veliko največjih asov je odpovedalo nastop – niso tako močan magnet, da bi prepričala ljudi in bi ti kupili vstopnico v predprodaji. Glede na to, da je slovenska vrsta nanizala serijo zmag in zgolj en poraz (pa še ta v Beogradu) v pripravljalnem obdobju ter da so se izbranci selektorja Božidarja Maljkovića v tem obdobju predstavili kot junaki na vseh prizoriščih turnirja, gre verjeti, da bodo Slovenci in Slovenke pridno kupovali vstopnice za posamezne tekme tik pred zdajci.
Volčič je še povedal, da so morali zaradi varčevanja zmanjšati obseg promocije prvenstva, kar je v teh dneh za prireditelje najpomembneje. Sodobni spremljevalci športa pa so vse bolj zahtevni; za impresivno statistiko v raznih poslovnih poročilih jih boš zlahka pridobil prek vseh možnih, kajpada brezplačnih, spletnih omrežij, precej težje pa za obisk dvorane, kjer bi ob vstopnici odšteli evre še za pivo, sok, pleskavico in suvenirje Eurobasketa. Ker bodo organizatorji prvenstva pogrešali skromnejši prihodek od načrtovanega že pri kotizacijah mest soprirediteljev in pogodbah s pokrovitelji, računajo vsaj na denar od vstopnic, ki v prvi rundi turnirja stanejo od 15 do 35 evrov. Preostane jim torej lov na pozitivno ničlo v poslovnem izkazu Eurobasketa 2013 in uspeh Slovenije.