SLOVO

Legenda se poslavlja: izdelali so zadnjega clia II

Objavljeno 05. maj 2015 14.17 | Posodobljeno 05. maj 2015 14.17 | Piše: A. K.

Doživel je številne posodobitve tako notranjosti kot zunanjosti.

Zadnji clio II.

NOVO MESTO – V ponedeljek, 4. maja, je s proizvodnih trakov v Revozu zapeljal zadnji clio druge generacije. Proizvodnja clia II je v Novem mestu stekla marca 1998, v več kot 17 letih pa je v tovarni nastalo skupaj 1,490.607 vozil clio II.

Clio II je dolga leta neutrudljivo vztrajal na evropskem tržišču, tudi potem ko ga je izdelovala samo še novomeška tovarna in so se na evropskem trgu pojavile nove generacije tega modela. Zaradi nove evropske zakonodaje pa ga od začetka leta 2013 dalje na evropskem trgu ni bilo več mogoče prodajati, medtem ko je bilo povpraševanje na severnoafriškem trgu še vedno veliko. Prav ta trg, predvsem Alžirija, je pozitivno presenetil in še za nekaj let podaljšal proizvodnjo tega modela.

S cliem II se je Revoz močno posodobil, predvsem robotiziral. Z njim se je začelo obdobje velike rasti, saj so zaradi velikega povpraševanja na trgu uvedli nočno izmeno in prvič presegli magično številko 100.000 izdelanih vozil na leto.

Prilagajanje trgu

Clio II, ki smo ga v Sloveniji poznali pod komercialnim imenom clio storia, je v svojem obdobju doživel številne posodobitve tako navzven kot navznoter. Med šestimi različicami je bila najizrazitejša druga iz leta 2001, poseben izziv pa je predstavljala športna različica clio renault sport, katere proizvodnjo je Revoz kot prva nespecializirana tovarna prevzel leta 2000.

»Clio II je za zgodovino Revoza izrednega pomena, z njim smo dosegli največji razvoj in številne rekorde. Pomembno je, da na tej poti konkurenčnosti in učinkovitosti vztrajamo tudi v bodoče,« je ob tem povedal Patice Haettel, predsednik uprave Revoza.

Deli s prijatelji