ODPOVEDOVANJE

Koliko je za volilno kampanjo doslej porabila Stranka Mira Cerarja?

Objavljeno 06. julij 2014 23.47 | Posodobljeno 06. julij 2014 23.47 | Piše: STA, S. U.

Zapisali so, da so finančno odvisni od prispevkov državljanov in članarine.

Predsednik SMC Miro Cerar.

LJUBLJANA – Stranka Mira Cerarja je za volilno kampanjo do zdaj porabila približno 42.000 evrov, so sporočili iz stranke in pojasnili, da so se skoraj v vseh volilnih okrajih odpovedali veleplakatom, plačljivim televizijskim oglasom in večini drugih plačljivih promocijskih aktivnosti. Zapisali so, da so finančno odvisni od prispevkov državljanov in članarine.

Stranke: ko ni (več toliko) denarja, poudarjajo stik z ljudmi image

Iz stranke so sporočili, da pri volilni kampanji ne sodelujejo z nobeno oglaševalsko agencijo ter nimajo zunanjih svetovalcev iz Slovenije ali tujine.

»Stranka Mira Cerarja je novonastala stranka, ki je dopolnila mesec dni in ima temu primerna razpoložljiva finančna sredstva,« so zapisali in dodali, da je kampanja zaradi finančne odvisnosti od prispevkov državljanov in članarine skromna ter v skladu z danimi možnostmi.

Deli s prijatelji