ROMANTIČNO

Kmet Branko bo poročil Francoza

Objavljeno 15. maj 2015 00.13 | Posodobljeno 15. maj 2015 00.13 | Piše: Drago Perko

Balon dveh zaljubljencev je v dveh dneh priletel iz Francije v Mokronog.

Pozdrav iz Francije: Melissa, Alexandre in Slovenske novice. Foto: S.N.

METZ, MOKRONOG – Ljubezen ne pozna ovir, še manj meja. Pred dobrim mesecem smo poročali o čudežnem balonu, ki je priletel na Dolenjsko iz Francije. Našel ga je kmet Branko Kos iz Martinje vasi pri Mokronogu. Vesel je bil kot radio, ko nam je opisoval svojo najdbo – balon v obliki srca. Dileme ni bilo, ljubezen je bila vzrok, da je šel na pot, vprašanje je bilo le, od kod in zakaj. Takrat nam je z Brankom družno le uspelo razbrati, da je priletel na njegov travnik iz Francije, poslala pa ga je Melissa. S helijem polnjen je bil namenjen njenemu srčnemu izbrancu Alexandru, ki je 31. marca slavil rojstni dan. Dva dni za tem je bil balon v Sloveniji. Natančne meritve so pokazale, da je prepotoval skoraj 800 kilometrov.

Po babici iz Srbije

Da vse to drži kot pribito, nam je potrdila Melissa osebno kar sama! Za Slovenske novice je spregovorila o čudežnem balonu ljubezni, ki je pripotoval v Slovenijo. Za uvod pa par besed o francoskem paru. Melissa je stara 25 let, končala je študij demografije. Biva na vzhodu Francije v kraju Varsberg, ki šteje manj kot 1000 duš. Dela v Metzu, ki je 40 kilometrov proč od njene domače vasi. Njena babica je bila po rodu iz Srbije, zato Melissin priimek (Cetinski) ne zveni prav nič francosko. Alexandre Neves, Melissin fant, je star 39 let, dela kot inšpektor, pohvali se, da je že 22 let tudi prostovoljni gasilec. Živi v kraju Porcelette, ki je štiri kilometre od Melissinega. Golobčka se poznata dve leti, srečala sta se na pustnem karnevalu. Od novembra 2014 sta zaljubljena do ušes. In še čez.

»Ker je imel Alexandre rojstni dan, sem iskala posebno darilo. Hotela sem kupiti nekaj balonov, ki bi jih napolnila s helijem. Ko pa sem videla rozast balon v obliki srca, sem se odločila, da ga skupaj spustiva v nebo,« začne pojasnjevati Melissa. Po večerji, 31. marec je bil, sta se lotila dela. Na kartico, ki je bila pritrjena na balon, sta zapisala svoji imeni, na drugo stran pa sta dodala Alexandrov naslov, poštno znamko in posvetilo. »Odšla sva na balkon, noč je bila vetrovna,« pripoveduje Francozinja. Preden sta ga spustila v temno francosko noč, sta si zaželela vsak po eno željo. Ura je odbila 11 zvečer. »Šel bo proti vzhodu,« je takrat rekel Alexandre, ki je šel še korak dlje. Jezika za zobmi pa ni (z)mogel držati. »Če se balon vrne, se bom poročil s tabo!« je pristavil svoji srčni izbranki.

Skrivnostni Alexandre

Dnevi so tekli, balon je v 48 urah priletel v Slovenijo, našel ga je Branko. S pomočjo svoje hčerke, prvorojenke Branke, je napisal prijazen odgovor, zraven je priložil balon, ki ga je skrbno spravil in zložil. Potem je počakal še dan, da smo v Slovenskih novicah objavili zgodbo. »Vse skupaj sem zapakiral v veliko kuverto in poslal,« nadaljuje Branko, ki je vmes pozabil na vse skupaj, dela na kmetiji ima vrh glave. Tudi Melissa in Alexandre sta zavoljo vseh obveznosti pozabila na balon, ki pa je vmes ob asistenci slovenske in francoske pošte našel pot nazaj v njune rodne kraje. Alexandre je 13. aprila dobil pismo, štiri dni pozneje pa mu ga je uspelo prevzeti na domači pošti. »Dobro novico imam zate, pa nikoli ne uganeš, kaj bi lahko bilo,« pove Mellisa, kaj ji je napisal Alexandre po prevzemu (za njo še skrivnostne) poštne pošiljke. Ženska radovednost ji ni dala miru, Alexandre jo je potešil s kratkim odgovorom: balon. Več ji ni hotel povedati. Kot že večkrat sta tudi to pot skupaj kosila, Melissa pa je komaj čakala, da ji njen Alex pove, od kod se je vzel balon. Hotel je, da sam ugotovi, pa ji ni uspelo. Potem ji je pokazal, da je na pisemski pošiljki napisano Slovenia. Ko sta odprla, sta v pismu zagledala balon, odgovor Kosove družine iz Martinje vasi in še članek iz Slovenskih novic. »Nisem mogla verjeti! Ko sva poslala balon v nebo, sem potiho upala, da morda pride odgovor. Zdaj pa sva dobila odgovor, balon in še članek v vašem časopisu. Bila sva srečna kot otroka!« Mellisa še danes ne more verjeti, kaj se je zgodilo. Ker je hotela vedeti, kaj smo zapisali v Slovenskih novicah, je s pomočjo univerzalnega internetnega prevajalnika Google Translate stavek za stavkom počasi in vztrajno prevajala. »Resnično sva bila ganjena zavoljo vsega, kar se je naredilo za naju, da sva dobila balon nazaj,« sta oba hvaležna Branku in njegovi družini.

»Celotno zgodbo sva seveda povedala najinim prijateljem in sorodnikom. Bili so šokirani in presenečeni. Rekli so, da to že ne more biti naključje in da naj greva pri teh zgodbi do konca,« še pove Melissa. O srečnem balonu, ki je šel v Slovenijo in se vrnil, pa bo v prihodnjih dneh pisal tudi Le Républicain Lorrain.

Prihajata v Slovenijo!

»Nikoli še nisva obiskala Slovenije,« pravita do ušes zaljubljena. A kaj lahko se to spremeni. Kam bosta šla letos poleti na počitnice, še ne vesta. Povsem verjetno je, da prideta v naše konce!

»Rada bi spoznala Branka in njegovo družino, da se jim zahvaliva za vse, kar sta storila za naju.« V minulih dneh sta veliko prebrala o Sloveniji, tudi to, da je lepa in zelena dežela. »Rada imava naravo, zato bi bila Slovenija idealna za obisk,« potrdita, da so jima naši konci skoraj zagotovo na kožo pisani. Nas je zanimalo, kam sta spravila balon. »Našel je posebno mesto v stanovanju, zdaj pa je simbol najine ljubezni,« še povesta, preden se poslovimo. Da se nam je javil francoski par, smo obvestili tudi Branka, ki je bil vesel novice. Potrdil je, da je o balonu slišal nekaj od hčerke, ki sta ji Melissa in Alexandre pisala o balonu na njen profil na facebooku. »Ja, naj prideta v Slovenijo, dobrodošla pri nas! Jaz bi tudi šel v Francijo, a krav ne morem s sabo vzeti,« v svojem slogu sklene Branko. Balon se je vrnil, Branko z družino in kravami čaka obisk iz Francije, Alexandre pa je napovedal poroko. Eno je kot na dlani – ta balon bo še gostoval na naših straneh! !