INTERNET NA AVTOBUSIH

Kaj je predrago celo za Ljubljano, v Mariboru pa kljub temu imajo?

Objavljeno 11. oktober 2014 18.09 | Posodobljeno 11. oktober 2014 18.09 | Piše: K. K.

V Ljubljani so ga testirali, a ni prepričal, v Mariboru pa pravijo, da so v koraku z razvojem mobilnih tehnologij.

MARIBOR, LJUBLJANA – Kljub slabi gospodarski situaciji, veliki brezposelnosti med starejšimi od 50 in mladimi, ki jo po podatkih zavoda za zaposlovanje rešujejo zgolj sezonska dela, so si v Mariboru omislili luksuz, ki je bil predrag celo za Ljubljano. Že teden dni se lahko uporabniki Marpromovih avtobusov med vožnjo priključijo na brezplačni internet. In to takega, ki po besedah piar službe zadovolji tudi zahtevnejše uporabnike, saj drvi s hitrostjo prenosa podatkov 30/4 Mb. 

Podatkov o dobavitelju pa nikjer

Irena Polajžar iz Marproma pridobitev hvali: »Ni omejitev pri porabi, je samo pravična razdelitev pasovne povezave, hitrost se deli enakomerno glede na število trenutnih uporabnikov.« Obljublja, da bo ureditev trajna, omejena z razvojem mobilnih tehnologij, Marprom pa storitve nima namena zaračunavati.

Podatkov, koliko je investicija stala, kdo je dobil posel in kakšna je bila konkurenca, kljub hvaljenju, da gredo v korak s časom na področju tehnologij, na Marpromovi spletni strani v poglavjih o javnih razpisih in javnih naročilih ni.

Ljubljana: Investicija ni ekonomsko upravičena

Storitev so preizkusili tudi v Ljubljani, a so kljub pregovorni razsipnosti mesta, zaradi katerega je občina tudi zelo zadolžena, internetu na avtobusu rekli ne. Tamara Deu pojasnjuje, da so storitev tri mesece testirali na petih avtobusih, a se za trajno uvedbo niso odločili. Zakaj? Deuova pravi: »Razlogov je več. Investicija ni ekonomsko upravičena, saj strošek ni zanemarljiv, delovanje pa zahteva tudi mesečne stroške. Poleg tega ima večina naročnikov mobilnih storitev dandanes pakete z določeno količino prenosa podatkov.«

Deli s prijatelji