KRIZA

Italijani zapravijo vse manj v Sloveniji

Objavljeno 26. februar 2012 12.15 | Posodobljeno 26. februar 2012 11.27 | Piše: M. U., STA

Družba Hit še vedno posluje bolje od italijanske konkurence.

Fotografija je simbolična.

NOVA GORICA – Januarski poslovni rezultati v novogoriški igralniški družbi Hit kažejo, da se uresničujejo opozorila analitikov, ki napovedujejo drastične spremembe na primarnem tržišču, v Italiji. Poleg različnih načinov širjenja igralništva se na italijanskem trgu poglablja gospodarska kriza, kar se občutno kaže v osebni porabi igralniških gostov.

Hit še vedno posluje bolje od italijanske konkurence

Zaradi nameščanja 30.000 novih avtomatov, liberalizacije igralništva na spletu, davčnih olajšav za prireditelje iger na srečo, legalizacije turnirjev v pokru in drugih varčevalnih potez italijanskih oblasti je bil obisk slovenskih igralnic ob italijanski meji manjši od načrtovanega, je povedala Katja Kogej iz kabineta predsednika uprave Hita. Po trenutnih podatkih družbi Hit kljub vsemu navedenemu uspeva poslovati bistveno bolje od najbližje konkurence, igralnic v Benetkah in Sanremu.

Poslovno leto 2011 končali uspešno

Hit je lani ustvaril 166,2 milijona evrov bruto realizacije, kar je dva odstotka manj od načrtovane in tri odstotke manj kot leta 2010, EBIT pa se je medtem zvišal za 57,8 odstotka. Po ocenah je dobiček iz poslovanja lani znašal 8,3 milijona evrov, kar je 12,5 milijona evrov oz. 57,8 odstotka več kot leta 2010. Družba je plačala skoraj 43 milijonov evrov igralniških davkov in dajatev ter za skoraj 12 milijonov evrov zmanjšala svojo kreditno zadolženost.

Deli s prijatelji