LJUBLJANA – Potrošnikom predstavljamo še en razlog, zakaj je pametno primerjati cene pri več trgovcih. Bralec Aleks nas je namreč opozoril na veliko razliko v ceni Philipsovega električnega brivnika v trgovinah Big Bang in Merkur. V prvi model RQ 1160/21 stane 139,99 evra, v drugi pa je treba za isti model odšteti 164,99 evra. To pomeni, da lahko potrošnik z nakupom pri cenejšem privarčuje kar 25 evrov.
100 metrov in prihranek 25 evrov
Bralec je obe ceni brivnika fotografiral v prodajalnah v ljubljanskem trgovskem središču BTC. Ob tem je pripisal, da je na žalost sam brivnik kupil v Merkurju: »Po toči zvoniti je prepozno, upam, pa, da bodo vsaj drugi upoštevali nasvet.« Dodal je še, da sta trgovini v omenjenem nakupovalnem središču narazen le 100 metrov. Preseneča pa ga, da je takšna razlika v ceni, saj sta namreč trgovini v isti skupini (Merkur Group).
Cene niso nujno enake
V skupini Merkur Group nam je Katja Kozina, pristojna odnose z javnostjo, pojasnila, da ni nujno, da so cene enake: »Podjetji Big Bang in Merkur sta res del iste skupine, to je Merkur Group, vendar pa delujeta kot samostojni podjetji, vsak s svojo cenovno politiko. Tako lahko isti artikel v različnih obdobjih ponujata po akcijski ceni, kar se je zgodilo tudi v omenjenem primeru – v Merkurjevih trgovskih centrih je bil na voljo po redni ceni, v trgovinah Big Bang pa po akcijski.« Da naj bi bil brivnik v Big Bangu v akcijski ceni, ni bilo posebej označeno.
Vsekakor pa se pridružujemo mnenju bralca, da bi bilo pametneje 25 evrov porabiti za zadovoljitev kakšnih drugih potreb.