(NE)UPRAVIČENO

»Imam težave z internetom, operater mi ne vrne denarja«

Objavljeno 14. november 2012 10.53 | Posodobljeno 14. november 2012 07.19 | Piše: D. P.

Pri Siolu naročnik ni dolžan plačati naročnine za čas, ko zaradi nedelovanja ni mogel uporabljati storitev.

Fotografija je simbolična.

LJUBLJANA – »Že kar nekaj mesecev imam težave z operaterjem T-2. Vsaj osemkrat v zadnjih treh mesecih je zatajila njihova storitev snemalnika. In ko sem reklamiral račun, so poslali dobropis v znesku nekaj centov. Kakor da se norčujejo iz uporabnikov,« nas je opozoril bralec Jože. Imate tudi vi težave z internetom? Bi radi reklamirali storitev in dobili nazaj svoje evre? Da, a le tolikšen sorazmerni delež, kolikor vam pripada.

Jasni pogoji prijave težav

Pri Siolu naročnik ni dolžan plačati naročnine za čas, ko zaradi nedelovanja storitev, ki bi jih moral zagotoviti Telekom Slovenije, ni mogel uporabljati storitev in je prekinitev ali zmanjšana dostopnost do storitev trajala več kot oseminštirideset (48) ur nepretrgoma, prekinitev ali zmanjšana dostopnost pa je bila prijavljena na javno objavljeno brezplačno telefonsko številko ter evidentirana in potrjena v sistemu spremljanja napak v Telekomu Slovenije.

Sorazmerni delež

Podobno pa razmišljajo in ukrepajo tudi pri T-2. »V primeru utemeljenosti naročnikovega ugovora bo T-2 za obdobje nedelovanja ali motenega delovanja storitve naročniku v odgovoru na reklamacijo računa priznal ustrezen dobropis. Najvišji mogoči znesek dobropisa za obdobje, za katerega je naročnik podal ugovor, pomeni dobropis celotne naročnine za nedelujočo storitev v tem obdobju.«

Povrnitev dela

Telemach v primeru, da pride do okvare za več kot 48 ur po krivdi operaterja, glede na vrsto okvare in storitve povrne sorazmerni delež v obliki popusta na storitev glede na splošne pogoje poslovanja.

Imate tudi vi podobne težave? Sporočite nam, za vas bomo skušali najti rešitev ali pa vsaj primerno pojasnilo.

Deli s prijatelji