NAGRADE ZA 2014

Hrvaška Atlantic Grupa najučinkovitejši oglaševalec pri nas

Objavljeno 26. marec 2015 23.00 | Posodobljeno 27. marec 2015 08.32 | Piše: K. K.

V Portorožu so nocoj podelili nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie.

PORTOROŽ – Hrvaška Atlantic Grupa je bila v Sloveniji lani najučinkovitejši oglaševalec, najučinkovitejša agencija za lansko leto je Pristop,

Kaj je effie?

Effie je najbolj zaželena nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir Mediana 2013). Nagrade effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že sedmič zapored. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.

blagovna znamka pa Zelene Doline. Ocenjevanje je potekalo po  2014 po metodologiji Effie Effectiveness Index (EEI). Nagrade, za katere se je potegovalo 15 finalistov, so podelili nocoj na prvi večer Slovenskega oglaševalskega festivala na prireditvi v Portorožu. Podeljeni sta bili dve zlati, dve srebrni in pet bronastih nagrad effie. Platinasti effie v Sloveniji prejemnika še pričakuje.

Dva zlata

Zlato nagrado effie Slovenija 2014 so prejeli Mlekarna Celeia in agenciji Pristop in Pristop Media, v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijo Naprej k naravi.

Zlato nagrado je prejela tudi Atlantic Grupa in agencija Pristop, v sodelovanju z agencijama Renderspace in Valicon – trženjsko svetovanje in raziskave za akcijo Tudi vi potrebujete Donat Mg.

Dva srebrna

Srebrno nagrado effie Slovenija 2014 so prejeli Atlantic Grupa in agencija Publicis, v sodelovanju z agencijama Media Publikum in Publicis Macedonia za akcijo Argeta – mame potrjujejo.

Za akcijo Sberbank – zamenjaj banko sta bila s srebrno nagrado nagrajena tudi Sberbank banka in agenciji Saatchi & Saatchi in Publicis FMX, v sodelovanju z agencijama Mayer McCann Budapest in Gooja.

Pet bronastih

Bronasto nagrado effie Slovenija 2014 so prejeli Mlekarna Celeia in agenciji Pristop in Pristop Media v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijo Lansiranje blagovne znamke Oki Doki.

Za akcijo Nori na poli sta nagrado prejeli Perutnina Ptuj in agenciji Futura DDB in Innovatif.

Nagrajena je bila tudi akcija Preprosto prihranim. Pika. Dobila sta jo Mercator in agenciji Pristop in Pristop Media. 

Za akcijo Si.mobilov hitri mobilni internet sta nagrado prejela Si.mobil in agencija Luna\TBWA, v sodelovanju z agencijama ZenithOptimedia in Aragon za akcijo, za akcijo Vse se zgodi. Zato smo tu mi. pa Zavarovalnica Tilia in agencija Luna\TBWA, v sodelovanju z agencijama OMD in Aragon.

Dvostopenjska žirija

S podelitvijo nagrad se je zaključila 7. izvedba Effie Slovenija, ki je zabeležila rekordnih 49 prijavljenih tržno-komunikacijskih akcij, letos prvič prek spletnega prijavnega sistema. Ocenjevanje prijavljenih akcij je tudi tokrat potekalo na dveh stopnjah. Devetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo 15 finalistov, o nagrajencih pa je odločala 13-članska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom Aleksandre Kregar Brus, direktorice centralnega marketinga Atlantic Grupe.

Deli s prijatelji