VSEBINSKI MARKETING

Harmonija marketinga, piarja in novinarstva

Objavljeno 25. september 2016 23.10 | Posodobljeno 25. september 2016 23.12 | Piše: Bl. Ko.

Ljubljansko podjetje Mediade se zadnjih 11 let uspešno ukvarja z vsebinskim marketingom.

Saša Gnezda, urednica, Anisa Faganelj, direktorica projektov, in mag. Edita Krajnović, direktorica. Foto: arhiv Mediade

Vsebinski marketing je v širši javnosti morda manj poznana dejavnost, kot je recimo trgovina na drobno, a to je posel, s katerim se ukvarja ljubljansko podjetje Mediade. S čim točno se ukvarjajo v podjetju, ki je tudi član Trgovinske zbornice Slovenije (TZS), smo vprašali direktorico mag. Edito Krajnović. »Vsebinski marketing povezuje tri področja: marketing, odnose z javnostmi in novinarstvo. Za podjetja pripravljamo revije, prospekte, spletne strani, dogodke, e-novice, komunikacijo z mediji, konference in sejemske predstavitve. Torej tisto, kar je potrebno, da podjetje doseže zastavljene cilje prodaje ali poslovnega razvoja – na trgu ali znotraj organizacije,« nam razloži direktorica podjetja, ki je nastalo leta 2005 z ukinitvijo Gospodarskega vestnika.

Znanje in začetniške napake

Naša sogovornica se spominja začetkov. Imeli so veliko znanja in izkušenj vodilnega založnika poslovnih revij in bili opogumljeni s projektom Gazela, ki jim je prinesel tudi prvo pogodbo. »Že v naslednjem letu smo bili nagrajeni s priznanjem GZS za inovacijo Podjetniki v podjetju za interno komuniciranje in razvoj inovativne organizacijske kulture,« pravi mag. Krajnovićeva. »Pri nas velja, da mora vsak projekt razviti najmanj dve zvezdi: projekt sam mora biti uspešnica, skozi njega pa naj zvezda postane tudi človek, ki na tem projektu dela.«

Zato so veseli vsakega preboja, ki ga naredi podjetje v sodelovanju z njimi, in sija v očeh tistega, ki je s tem projektom zrasel, pridobil novo samozavest ali si zgradil ime v strokovni javnosti. Pri tem sodelujejo tako z majhnimi kot največjimi slovenskimi podjetji, in ko vidijo rast, je to zanje največje priznanje skupnega ustvarjanja. »Tudi v prihodnje zvesto podpiramo ambicije naših strank. Še naprej bomo ustvarjali zvezde, ki bodo sijale po vsem svetu,« je prepričana sogovornica.

Na koncu nas je zanimalo še, kako gledajo na članstvo v TZS. Pravijo, da je zanje dragoceno, saj so z leti s TZS stkali odnose, ki prinašajo ideje, in letos na primer soustvarjajo vsebino Akademije TZS. »Cenimo agilnost zbornice pri povezovanju članov in podpori članom vseh velikosti. Za nas je članarina v zbornici večkrat povrnjena,« sklene sogovornica. 

Številna včlanjena v TZS

Glavnino članov Trgovinske zbornice Slovenije (TZS) sestavljajo mikro in mala podjetja z do 50 zaposlenimi. »Prispevek malih in mikro trgovcev k ohranjanju trgovinske identitete v Sloveniji je izredno velik,« so prepričani v TZS. Sicer pa je TZS samostojno, prostovoljno, nepridobitno združenje trgovskih podjetij, ki že od leta 2006 skrbi za potrebe delovanja in razvoja trgovinske dejavnosti na domačem in tujih trgih.

Deli s prijatelji