IZVEDBA

FOTO: Zakaj Dars menca s podiranjem cestninske postaje

Objavljeno 17. maj 2012 15.46 | Posodobljeno 17. maj 2012 15.24 | Piše: A. L.

Skice kažejo številne posege, ki bodo potrebni, da bi zagotovili vožnjo 80 km/h na uro mimo cestninskih postaj.

LJUBLJANA – Družba RS za avtoceste (DARS) je za javnost izdelala predstavitev, kaj vse bo treba narediti na cestninski postaji Log, da se bo promet vinjetnih vozil lahko odvijal čim hitreje (po dveh pasovih v vsako smer). Predstavitev je izdelalo ljubljansko podjetje PNZ svetovanje in projektiranje. Cene predstavitve, prav tako tudi cene izvedbe predvidenih del, Dars ni sporočil.

Da bi lahko vozniki avtomobilov mimo cestninskih postaj vozili s hitrostjo 80 kilometrov na uro (tudi v dežju), je po Darsu potrebno spodaj našteto.

1. Zagotoviti je treba horizontalno in vertikalno opremo.

2. Zagotoviti je treba ustrezno dolžino za vključevanje težkih tovornih vozil v prosti prometni tok.

3. Zagotoviti je treba ustrezno varovanje v sredinskem ločilnem pasu z jekleno varnostno ograjo in ob robu z betonsko varnostno ograjo, s katero je prosti prometni tok vinjetnih vozil ločen od težkih tovornih vozil, ki se cestninijo na platoju za klasično cestninjenje.

4. Zagotoviti je treba ustrezno vozno površino na območju preureditve za vinjetna vozila.

5. Zagotoviti je treba ustrezne pogoje odvodnjavanja in povečati prečni nagib.

6. Zagotoviti je treba ustrezno ureditev območja vijačnega prehoda z drenažnimi asfalti.

Ob tem Dars opozarja, da je treba na širšem območju otokov rekonstruirati spodnji in zgornji ustroj skladno z zakonodajo, s pravilniki, tehničnimi smernicami in z drugimi akti, ki urejajo gradnjo cest. Za zagotovitev ustreznega prometnega profila je treba porušiti po dva otoka levo in desno od sredinskega otoka. Več pa je razvidno iz skic in dokumenta, ki ga prilagamo spodaj.

Deli s prijatelji