ZANIKAJO KRIVDO

Durs prst uperil na prevaro na twitterju

Objavljeno 03. april 2014 13.28 | Posodobljeno 03. april 2014 13.28 | Piše: P. J.

Prejšnji teden so ji pisali tako kot vsem drugim.

Pazite se spletnih goljufij.

LJUBLJANA – Kot kaže, ni res, da je uporabnica čakala kar dve leti na odgovor, ko je za pomoč prosila Durs. Kot so nam sporočili iz Dursa, je bilo pri tem izpuščeno pomembno dejstvo, da je korespondenca med tehnično podporo eDavki in gospo trajala več dni.

Pojasnila Dursa

»Najprej želimo zelo jasno poudariti, da ne drži, da je vaša bralka na odgovor čakala skoraj dve leti, saj je korespondenca med tehnično podporo eDavki in vašo bralko trajala več dni (med 21. 5. 2012 in 24. 5. 2012), v tej korespondenci pa je vaša bralka prejela vsa potrebna pojasnila, ki so bila glede na takratne okoliščine mogoča. Po našem mnenju se je torej iz zgodbe izpustilo pomembno dejstvo, kar pa se nam zdi seveda nedopustno,« so zapisali v Dursu.

Pojasnili so tudi, zakaj je uporabnica dobila elektronsko sporočilo v prejšnjem tednu. »Dne 19. 3. 2014 je vaša bralka tako kot vsi ostali uporabniki operacijskih sistemov Linux in OSX, ki so se v zadnjih dveh letih obrnili na tehnično podporo eDavki, prejela obvestilo, da je bil sistem eDavki nadgrajen z novo podpisno komponento, ki omogoča tudi podpisovanje dokumentov na najnovejših operacijskih sistemih Linux in OSX. Namen obvestila je dobronameren, in sicer informirati vse zainteresirane uporabnike omenjenih operacijskih sistemov o novosti, ki jo ponuja spletni portal eDavki.«

image

Deli s prijatelji