ROKI PLAČIL

Diners se opravičuje

Objavljeno 18. julij 2013 15.13 | Posodobljeno 18. julij 2013 15.15 | Piše: A. L.

Želeli so spremeniti roke, od potrošnikov pa so zahtevali, da v enem mesecu poravnajo dva obroka.

Arhivska fotografija.

LJUBLJANA – »Žal se nam je zgodila neljuba tehnična napaka, zaradi katere so bili roki za plačilo naslednjih obrokov pri vseh članih, ne glede na pogodbeno dogovorjeni rok, enaki, in sicer 18. julij 2013. Vse lastnike kartic, ki imajo naslednji plačilni rok po pogodbi sicer 28. julija ali 8. avgusta 2013, zato prosimo, da poziv za plačilo do 18. julija 2013 obravnavajo kot brezpredmeten. Naslednji obrok svojih obveznosti lahko poravnajo na dan, določen v pogodbi. Vse, ki imajo s pogodbo rok plačila dogovorjen za 18. julij 2013, pa prosimo, da svoje obveznosti poravnajo do takrat.« To so objavili na spletni strani DinersClub.si.

V obvestilu lastnikom kartic, ki še niso odplačali vseh zadev, je bila namreč poslana informacija o spremembi plačilnih rokov za nakupe na obroke. Po poročanju Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) so uporabniki Diners kartice prejeli še dodatno položnico z navodili, da morajo ta naslednji obrok plačati še isti mesec – do 18. julija. Drugi potrošniki, ki nakupe na obroke plačujejo vsakega 28. v mesecu, pa so bili pozvani, naj mesečno obveznost, ki zapade šele konec julija, poravnajo že 18. julija.

ZPS je po prejemu številnih pritožb potrošnikov Diners nemudoma pozvala, naj spoštuje pogodbena določila in jih ne spreminja v škodo potrošnikov. Diners je potem javnost obvestil, da lahko svoje obveznosti plačujejo, kot je bilo dogovorjeno v pogodbi, in se hkrati opravičil.

Deli s prijatelji