BOJ ZA PRAVICO

Devet mesecev mu vračajo 176 evrov

Objavljeno 21. junij 2015 11.12 | Posodobljeno 21. junij 2015 11.11 | Piše: Boštjan Fon

Petru Hribarju bi morali vrniti preplačani znesek za ogrevanje stanovanja.

Upokojenec Peter Hribar izgublja živce. Foto: Boštjan Fon

RADOVLJICA – Delavnica v Tenetišah skriva prave lesne mojstrovine, spominke, ki jih že leta ustvarja upokojeni Peter Hribar. Čeprav ima potrpežljivosti zaradi hobija obilo, pa 77-letniku te zmanjkuje zaradi 176,61 evra. Da, natančno tako in natančno toliko. 
»Poleg družinske hiše v Tenetišah sem imel na Bledu stanovanje v večstanovanjskem objektu, ki ga je upravljalo podjetje Alpdom Radovljica. Vse tekoče stroške, vse položnice, vključno z Alpdomovimi, sem redno poravnaval,« uvodoma razloži gospod Hribar. 
Septembra 2014 je na naslov v Tenetišah prejel Alpdomov prečrtan plačilni nalog z zneskom 176,61 evra. »Povprašal sem, kaj naj bi to pomenilo, in po telefonu so mi razložili, da je tisti zapisan znesek preplačilo ogrevanja za sezono 2013/14, ki se je izkazalo po letnem obračunu.« Hribarju je uslužbenka Alpdoma še naročila, naj pride k njim in prinese števiko računa, kamor bodo nakazali preplačilo. »Fotokopirali so dokumente in povedali, da bom moral malo počakati na denar.«

No, mesec in pol se Hribarju iz Alpdoma niso oglasili, zato jih je poklical, bilo je sredi novembra 2014. »Pa so mi povedali, naj še malo počakam. Potem sem šel decembra mimo Radovljice in se osebno oglasil v njihovi pisarni. Spet so mi rekli, naj še malo počakam.« Hribar je zato še malo čakal, vse tja do marca letos, nato pa odšel v Radovljico na sedež podjetja: »Spet sem se osebno oglasil pri njih, minilo je že pol leta, odkar so mi poslali obvestilo o preplačilu. Lahko sicer ugibate, ampak vam povem, kaj so rekli: naj še malo počakam.«

Po polletnem čakanju je počasi postajal Alpdomova redna telefonska stranka: »Nisem bil jezen, sem bil pa malo siten in jim vsaka dva tedna po telefonu zastavljal isto vprašanje. Iz Alpdoma se niso dali, saj so mi vsakič odgovorili, naj kar malo počakam. Nabiralo in nabiralo se je, zato sem se spet odpravil na osebni obisk prostorov Alpdoma.«

Naj pokliče policijo

Med potjo je Hribar premišljeval, kaj naj stori. »Naj ponorim ali grem z lepo besedo? Odločil sem se za slednje. Ko sem vstopil v pisarno Mance Vrečar, nekoč predsednice uprave Alpdoma, me je vprašala, kaj bo lepega. Takrat sem postal malo našpičen in ji rekel, da ni lepo, če že predolgo čakam na teh nekaj evrov in da vse skupaj od septembra lani ni čisto ničemur več podobno. Rekla mi je, da Alpdom s to stvarjo nima nič ter da jim je posel upravljanja stavbe, kjer sem imel stanovanje na Bledu, prevzelo podjetje Dominvest Jesenice. Takrat mi je šlo potrpljenje res v nič in sem usekal po mizi. Vrečarjeva mi je rekla: 'Gospod, nič tolči po mizi, ne bo nič pomagalo. Bomo uredili, da boste dobili svoj denar.' Vpričo mene je poklicala Jana Hladeta iz tistega podjetja Dominvest Jesenice in ji je obljubil, da bo to, torej moj primer, kmalu rešil. Vpričo mene je Vrečarjeva poiskala po pisarnah dokumente, in ko je prišla nazaj, je rekla, da preplačilo pravzaprav ni 176 evrov, ampak celo 208. Bil sem nabrušen do kraja in odvrnil, da ne vem, kako so na Alpdomu prišli do teh zneskov, ampak jaz hočem svoj denar.«


Nazaj v prihodnost

Iz podjetja Alpdom Radovljica so, sodeč po njihovem pojasnjevanju, odgovornost za vračilo preplačila prevalili na sedanjega upravnika, Dominvest Jesenice: »Družba Alpdom, Inženiring, d. d., Radovljica je na podlagi izdelanega obračuna ogrevanja ugotovila, da je gospod Hribar preplačal stroške dobave zemeljskega plina v višini, ki ste jo navedli v vašem zastavljenem vprašanju. Vsi etažni lastniki so na zadnjem obračunu za september 2014 tudi dobili dobropise za preplačane zneske. Družba Dominvest, d. o. o., je navedeno stavbo prevzela v upravljanje s 1. 10. 2015. Sredstva, ki so izvirala z naslova preplačila ogrevanja, so bila s potrebnimi podatki poslana na navedeno družbo!« Komentarja se bomo vzdržali. Le to bomo navedli, da so očitno pri Alpdomu pred časom. Vsi drugi bomo na 1. oktober 2015 namreč še malo počakali.
 

Potem je zahteval, naj Vrečarjeva pokliče na policijo in jim pove, da sedi v njeni pisarni in da se ne bo premaknil, dokler ne dobi svojega denarja, ki mu ga dolguje Alpdom, in ne Dominvest, nazaj. »Potem je nekam telefonirala in povedala, da skupaj vleče ene papirje. Dobil sem občutek, da se končno trudi. Rekla mi je, naj grem domov in naj jo naslednji dan pokličem, ampak da bo denar verjetno na mojem računu že zjutraj. Naslednji dan seveda ni bilo denarja. Potem me je kar Vrečarjeva klicala in rekla, da res stoji ona osebno za tem problemom in da se bo rešilo hitro.«

Minil je naslednji mesec. Seveda brez vračila preplačila, ne 176 in ne 208 evrov. Niti z računa Alpdoma niti iz blagajne Dominvesta. Hribar je spet klical v Radovljico in Vrečarjeva mu je rekla, da ona zdaj sploh nima več nič s tem in da naj kar sam naveže stik z Dominvestom. »Klical sem na Dominvest in rekel Hladetu, da sem vesel, da sem dobil enega moškega, da se bo ta problem rešil. Odvrnil mi je, da je obveščen o tem, a da čaka neke papirje iz Alpdoma. Ampak saj mi je Vrečarjeva rekla že pred časom, da so jih že davno posredovali Dominvestu!«

Hribar meni, da bi lahko zaradi vsega, kar se mu dogaja, spisal kazensko ovadbo, pa naj pooblaščeni organi raziščejo, kdo neupravičeno zadržuje znesek preplačila. A se za to ni odločil. »Ampak denar je moj! In kaj naj Alpdom pošilja Dominvestu dokumente, naj mi potem Jeseničani vračajo? Saj so mi oni zaračunali preveč. Alpdom, in ne Dominvest! To ni logično. Dajte no, devet mesecev čakam vračilo svojega denarja. V redu, jaz in žena imava pokojnini in sva preskrbljena, kaj pa recimo starejši, v takih letih kot sem jaz in imajo slabe penzije, ali pa mlade družine z otroki in le eno skromno plačano službo? Naj kar čakajo in čakajo na svoj denar, ki jim je bil preveč zaračunan?« Nato Hribar zmaje z glavo in sklene: »Že v prejšnji državi je bilo vse zmešano, zdaj je pa še bolj!« 

Deli s prijatelji