POTNIŠKI TERMINAL

Bo Janša pritisnil na Jankovića in oživil projekt Emonika?

Objavljeno 05. junij 2012 21.00 | Posodobljeno 05. junij 2012 20.56 | Piše: Mi. S.

Več sto milijonov evrov vredna investicija, ljubljanski potniški terminal Emonika, še vedno stoji in čaka na zeleno luč gradnje.

Fotografija je arhivska.

LJUBLJANA – »Zgodovina zapletov je žal dolga in žalostna ter predstavlja nazoren prikaz razlogov, zaradi katerih je neposrednih tujih investicij v Sloveniji premalo in razlogov, ki osvetljujejo birokratske ovire ter vpletanje lobističnih interesov na poti do hitrejše gospodarske rasti v Sloveniji,« so zapisali v sporočilu za javnost v kabinetu predsednika vlade Janeza Janše.

Janša je danes tudi sprejel predstavnike družbe TriGranit, Sándorja Demjána, predsednika podjetja TriGránit, Árpáda Töröka, izvršnega direktorja podjetja TriGránit, Csabo Tótha, razvojnega direktorja za Slovenijo ter glavnega direktorja podjetja Emonika, d. o. o., ki so izpostavili, da birokratske ovire in vpletanje lobističnih interesov ovirajo take in drugačne projekte ter s tem ovirajo gospodarsko rast v Sloveniji.

Velika gospodarska škoda že povzročena

»Iz krivde niso izvzete niti državne niti mestne institucije, ki so namesto sodelovanja in iskanja rešitev velikokrat zgolj postavljale nove ovire. Med drugim so se po že končanem mednarodnem javnem razpisu spreminjali pogoji za investicijo od podražitev komunalnih prispevkov za 50 odstotkov do novih zahtev glede nivojske umeščenosti železniških tirov. Ravnanje, ki je še toliko bolj nerazumljivo, ker se je vse to dogajalo v času globoke gospodarske krize in propadanja celotnega gradbenega sektorja, ko bi se morali vsi skupaj še bolj truditi za čim hitrejši potek potrebnih postopkov, je povzročilo Sloveniji veliko gospodarsko škodo.«

Janša je svojim gostom zagotovil, da bo vlada poskušala storiti vse, da se bo projekt uspešno nadaljeval, enak odziv pa pričakuje tudi od vodilnih v Slovenskih železnicah in mestni občini Ljubljana.

Deli s prijatelji