NAGRADNA IGRA

Afrodita razvajala nagrajenke

Objavljeno 06. junij 2015 17.45 | Posodobljeno 05. junij 2015 22.17 | Piše: P. Š.

Simona, Edita in Slavica na nagradnem lepotičenju v Rogaški Slatini.

Najbrž ni lepšega, kakor če se človek z dobrimi občutki in zavedanjem, da je bil dobrodošel, vrne domov. To so gotovo spoznale tudi nagrajenke finalnega žrebanja nagradne igre Kozmetike Afrodita iz Rogaške slatine in Slovenskih novic. Žal so na lepotilno razvajanje prišle samo tri od petih nagrajenk, a nič ne de, manjkajoči ne bosta ničesar zamudili, v roke ju bodo vzeli naknadno.

Simona Madile iz Rogaške Slatine, Edita Perger s Polzele in Slavica Cvitanič iz Gorišnice pri Ptuju so bile srečne izžrebanke, ki so imele v petek obilo priložnosti spoznati, kaj pomeni predati se brezskrbnim užitkom, ki jih na številnih področjih ponuja blagovna znamka Afrodita. »Katera si pa ne želi lepotilnega razvajanja?« so bile enotne. Za začetek so si zaželele izvedeti kaj več o podjetju: žal v proizvodne prostore zaradi visokih higienskih standardov ne more vsakdo, zato sta jim Judita Železnik in Mišela Firšt Vučenovič iz Afroditinega marketinškega oddelka z veseljem pojasnili vse podrobnosti o podjetju, ki letos slavi 45-letnico. Nato jih je čakalo vsakovrstno razvajanje, niti na okusno kosilo niso pozabili.

V prostorih podjetja, ki se bo bržčas kmalu še razširilo, saj bi radi zgradili večji medicinski center, se obiskovalci res počutijo toplo sprejete in zaželene. Takoj je opaziti, da 130 zaposlenih dela v zdravem delovnem okolju, brez pritiskov in nebodijihtreba ukrepov, zato se lahko v celoti posvetijo svojemu delu in nalogam. Afrodita je prisotna že na trgih dvajsetih držav – več kakor polovica izvoza roma na območje nekdanje skupne države. »Veseli nas, da ljudje vse bolj zaupajo slovenskim proizvodom, zaupanje kupcev smo si pridobili tudi s tem, da je v naših izdelke vse več naravnih sestavin in preizkusov ne izvajamo na živalih,« pojasni Železnikova.

Ni skrivnost, da veliko vlagajo v razvoj, kjer je zaposlenih 16 ljudi. Lastnica in direktorica Afrodite Danica Zorin Mijošek ima posluh za mlade, zato je razvojni oddelek nekakšna sinergija sveže energije neučakanih mladih kadrov in izkušenj razvojnikov, ki so že veliko pripomogli k uveljavitvi tehnološko zelo visoko razvitega podjetja in njegovih blagovnih znamk. Petina izdelkov gre za tako imenovano profesionalno rabo – v salone, zdravstvene institucije in podobno. »Naš cilj je vsakomur, predvsem pa obiskovalcem lepotilnega centra sprostiti napetost in izboljšati počutje, del naše dejavnosti je tudi zdravstvena in estetska dermatološka ambulanta,« doda Firšt Vučenovičeva.

Deli s prijatelji