PISMO

Redar parkiral malo na cesti, malo na pločniku

Objavljeno 04. april 2014 14.01 | Posodobljeno 04. april 2014 14.01 | Piše: bralec Uroš

Bralec je prepričan, da bi morali nadzornik delovati z višjimi načeli in standardi kot povprečneži.

Je to pravilno parkirano vozilo?

Bralec Uroš je včeraj na Dunajski cesti v Ljubljani ujel redarja in nam poslal to pismo, ki ga objavljamo spodaj.

Včeraj popoldne okoli 16.00 je bilo na Dunajski cesti parkirano vozilo škoda roomster mestnega redarstva z radarjem, registrskih oznak LJ-DJ-053.

Kakor je razvidno s slik, je bilo vozilo parkirano na območju avtobusne postaje LPP in deloma tudi pločnika. Ker je vozilo bilo na lokaciji najmanj 10 minut, verjetno ne moremo govoriti o začasnem postanku, ampak o izvajanju kontrole hitrosti.

Ocenjujem, da vozilo brez službenih oznak lahko obravnavamo kot vsako drugo osebno vozilo. Ker osebna vozila (torej ne intervencijska) praviloma ne smejo biti parkirana na avtobusnih postajah in pločnikih/kolesarskih stezah, smatram, da je šlo v tem primeru za prekršek. Vaših aktov mestne občine ne poznam, predvidevam pa, da v aktih nimate zapisano, da lahko obravnavano vozilo ob izvajanju nadzora hitrosti parkira tudi na avtobusnih postajah in pločnikih.

V tem primeru zelo blizu mesta nepravilnega parkiranja vodi kolesarska pot, ki zavije tik za nadstreškom na avtobusni postaji. Ker je vozilo včasih parkirano neposredno na kolesarski poti, bi lahko govorili tudi o ogrožanju drugih udeležencev v prometu. Da je to namen mestnega redarstva, pa dvomim.

Naj omenim, da je pojav nepravilnega parkiranja na tem mestu zelo pogost. Zato se vprašujem, ali se voznik/nadzornik sam odloča, kje bo izvajal nadzor, ali pa mu je to določeno iz samega vrha redarstva – torej da parkira na avtobusni postaji in deloma na pločniku/stezi. Če to ni volja vodstva, potem bi kazalo voznika/nadzornika nekoliko poučiti o stvareh v življenju in preveriti njegovo usposobljenost za pravilno parkiranje. Če pa je to le volja vodstva, pa sem zgrožen in brez besed.

Naj omenim, da je voznik/nadzornik med drugim vmes tudi izstopil iz vozila ob stran in prižgal ter v miru pokadil cigareto. Spet se vprašujem, ali je bilo to v njegovem delovnem času ali pa v privat času in kako je zavedel ta čas, ko ni izvajal nadzora, ampak je nasladil svojo željo po tobaku. Kdo v bistvu finančno pokriva to odsotnost z dela? Meščani?

Misli mi buri tudi ideja, če je vozilo nepravilno parkirano, je s tem v prekršku, in če pri tem izvaja nadzor (slika mimovozeča vozila), ali so tako pridobljeni dokazi sploh legalni in legitimni? To je vprašanje, ki bo zelo verjetno zanimalo pravzaprav vse meščane najlepšega mesta daleč naokoli.

V kolikor smatrate, da je v tem primeru dejansko prišlo do nepravilnega parkiranja, me zanima, ali boste izdali kakšno globo vozniku, kakor bi jo izdali tudi vsakemu drugemu meščanu. Naj navedem, da biti nadzornik pomeni delovati z višjimi načeli in standardi, kot delamo pač povprečneži.

Slike in sporočilo vam pošiljam tudi zato, da bi lahko bili jutri še boljši in da bi naše ceste bile še bolj varne (tudi pred vami samimi).

Za vaš iskren odgovor, ki ga boste, upam, posredovali tudi medijem, se že vnaprej lepo zahvaljujem.


Na podlagi bralčevega pisma in priloženih fotografij smo vprašanja poslali na MOL in na policijo. Njihove odgovore bomo objavili v novem članku.
 

 

Deli s prijatelji