ČAKALNICA

V Celju pacienta skoraj kap! Nujni primer čaka 346 minut

Objavljeno 12. julij 2016 21.36 | Posodobljeno 12. julij 2016 21.36 | Piše: A. L.

V Splošni bolnišnici Celje pravijo, da pacienti niso čakali tako dolgo, pojasnili so, zakaj so bili takšni podatki izpisani.

CELJE – Verjetno se vam je kdaj zgodilo, da ste potrebovali pomoč zdravnika. Tudi naš bralec jo je. Oglasil se je v celjskem urgentnem centru, kjer pa je ostal brez besed. Kot je razvidno s fotografije, ki nam jo je poslal, je pacient, ki je bil uvrščen s triažno oznako nujno (zdravstveno stanje je resno in potrebujejo prednostno obravnavo pri zdravniku in čakajo predvidoma 60 minut) čakal po podatkih s semaforja 346 minut, tisti z oznako standardno (zdravstveno stanje ne zahteva takojšnjih nujnih ukrepov, predviden čas čakanja je 120 minut) pa 406 minut.

SB Celje: Nujni primer zaključen bistveno prej

Za komentar smo zaprosili Splošno bolnišnico Celje, saj je na tabli izpisano to ime. Vodja službe za odnose z javnostjo Danijela Gorišek nam je posredovala odgovor predstojnika Urgentnega centra Celje (UCC): »Pacient BA 48 je opravil administrativni vpis (vstop v UCC) 27. 6. 2016 ob 19.17 in UCC zaradi osebnih razlogov zapustil istega dne ob 21.45. Ker si pacienti včasih premislijo in vrnejo, obravnava pacienta administrativno ni bila takoj zaključena in zbrisana z informacijskega monitorja. Pacient KB 40 je opravil administrativni vpis ob 18.23 in bil pomotoma ob sprejemu v UCC usmerjen na internistični del urgence. Že po nekaj minutah je bila napaka ugotovljena in pacient poslan v ambulanto kirurške urgence, kjer je bil obravnavan. Njegova obravnava v UCC je bila zaključena ob 19.05. Ker zamenjava »računalniškega okolja« (iz internistike v kirurgijo) ni bila opravljena v vseh ambulantah, je zapis ostal na informacijskem monitorju internističnega dela urgence.«

Sistem je novost

Pojasnjujejo še, da sistem za razvrščanje in informiranje pacientov še vedno ne deluje optimalno, zato se v njem pojavljajo nerealni podatki, ki niso bili posledica dolgotrajne obravnave pacientov, ampak neažurnih administrativnih postopkov. »Sistem je novost, s katero smo se v bolnišnici prvič srečali marca letos. Sistem še vedno dopolnjujemo tako s povezavami in nadgradnjami obstoječega informacijskega sistema kot tudi z navodili našim zaposlenim, ko ugotovimo odstopanja.«

Deli s prijatelji