MT je Yamahina povsem nova linija, ki zelo premišljeno napada predvsem evropski in severnoameriški trg. Kar so hoteli mladi hišni inženirji tokrat ujeti v hladno kovino novega stroja, je temperamentna duša. Nekaj, kar motoristi motorjem damo ali ne. Motor je lahko korekten, celo tehnično brezhiben in vozno neoporečen, a vseeno ni rečeno, da bo pri motoristu pustil tako močan pečat, da ga bodo naslednjič že ob pogledu nanj zasrbeli prsti. Tako kot lahko drobna napaka ali nelogična lepotna posebnost naredi iz povsem običajnega predmeta nekaj posebnega, samosvojega.
Konfekcijska unikatnost
Tudi zato je MT že od začetka svoje poti več kot le motocikel, je tudi nova linija oblačil, čelad in drugih modnih dodatkov, s katerimi Yamaha na sicer več kot jasno velikoserijski motor vtisne občutek »custom« izdelka. Konfekcijska unikatnost je sveti gral nove dobe in Yamaha se mu je s serijo MT zagotovo najbolj približala.
Pri motociklu, ki stane v osnovni različici brez ABS 5555 evrov, boste na trgu težko našli tekmeca, ki bi ponudil toliko energetske, oblikovne, vozniške in karakterne vsebine. Kup sorodnih tekmecev pod ceneno plastiko skriva še bolj cenene kovinske dele, pri Yamahi pa se takoj vidi, da niso varčevali. Vgrajeni kosi so dobro vidni, kakovostni in za to ceno motocikla presenetljivo lepo in skrbno oblikovani.
Zdrava moč
Enako premišljen je nov, lahek in kompakten agregat P2, ki iz vrstnega dvovaljnika potegne 55 kW. Številka sama po sebi morda ni posebno impresivna, sunek v spodnjem območju vrtljajev pa nedvomno je. MT pomeni More Torque ali drugače več navora in prav to je bistvo motocikla. Zdravi moči v spodnjem območju vrtljajev sledi še en prav tako prepričljiv sunek pri približno 5000 vrtljajih, ko MT-07 jasno pokaže, da igre še zdaleč ni konec. Najvišji navor 68 Nm doseže pri 6500 motornih vrtljajih, 55 kW (74 KM) pa pri 9000.
Za temperamentnim agregatom ne zaostaja okvir, ki je za kar šest kilogramov lažji kot pri XJ6 in v srednjem delu izjemno ozek, kar omogoča čvrsto in lahkotno upravljanje ter varno doseganje tal. S tem karakterjem MT-07 v vožnjo vrača veselje in zabavo, kar je najboljše zdravilo za čas, v katerem smo. Ker vožnja z motorjem ni samo premagovanje razdalj med točkami, je jasno, da je Yamaha z MT-07 motoristom ponudila pravo zdravilo ob pravem času.