Limuzinske izvedenke v nižjem srednjem razredu Evropejcev sicer ne ganejo prav posebno, raje imajo petvratne različice, zato jim marsikdo pravi tudi golfov razred. A toyota corolla je na drugih koncih sveta bolj znana, pri nas je zdaj na prodaj le še kot limuzina – teh pa po svetu prodajo največ. Vas zanima, zakaj?
Radodarno
odmerjeni prostor
Najprej zaradi klasične oblike. Vsak otrok kot avtomobil pač nariše triprostorsko limuzino. Corolla svoj prostor v potniški kabini odmerja dovolj radodarno, da se štirje odrasli ne bi smeli pritoževati, peti pa bi znal kakšno reči na račun izbočenega sedeža zadaj v sredini – a to je običajno v dejansko vseh avtomobilih. Corolla se ponaša z za svojo dolžino (4,6 metra) velikim prtljažnikom, saj vanj lahko spravite za več kot 450 litrov različne prtljage – pralnega stroja se s takšnim avtomobilom pač ne spodobi voziti, za to so kombiji, mar ne? Malce vam sicer lahko nagajajo vodila, ki segajo v prtljažni prostor, a tega je mogoče povečati s preprostim podiranjem naslonjal zadnjih sedežev. Slabo preglednost rešuje vgrajena kamera, tako da s parkiranjem ne boste imeli težav. Voznikov delovni prostor je zgledno urejen, armaturna plošča je nekoliko privzdignjena, kar daje občutek, da ste v večjem, da ne napišem prestižnejšem avtomobilu. Merilniki so sicer osvetljeni modro, a niso moteči, edina resna zamera gre le na račun cenene digitalne ure na vrhu sredinske konzole. Oprema je bila v testni corolli povprečna, za udobnejšo vožnjo manjka tempomat, a tudi diodne dnevne luči se ne znajo spremeniti v zasenčene žaromete, ko zapeljete v predor ali postane temno.
Skromna poraba
Corolli je 1,4-litrski dizel pisan na kožo – enako kot šeststopenjski ročni menjalnik. Prav zgledno sodelujeta, motor je dovolj zmogljiv, da ne upeša, je pa res, da njegovih 66 kW voznika precej umiri, saj avtomobil ni posebno iskriv. Zato pa vas bo razveselil s porabo, ki brez naprezanja doseže okrog pet litrov na 100 kilometrov, niti v mestu ni dosti višja, povrhu se motor izkaže z mirnim tekom in nikdar ne preseže meje udobne glasnosti.
Corolla je nekakšen sivi raček, a v resnici po krivici spregledan avtomobil. Z njim ne boste razjarili soseda, a pod črto je uravnotežen avto, ki vsakič znova dokazuje svojo legendarnost – prihodnje leto bo corolla stara 60 let. Zato ji lahko mirno rečemo kraljica limuzin. Za testno boste odšteli manj kot 17.000 evrov.