Vajeni smo bili uporabnih in nikakor ne razkošnih suzukijev, a testni avtomobil to spreminja. Seveda ostaja uporaben, vendar je skrbno oblikovan in opremljen. Pri opremi preseneti dobro premišljena panoramska streha, ki jo je mogoče do polovice elektromotorno odpirati. Nekaj posebnega se zdijo tudi zanimivo lakirana lahka kolesa s pnevmatikami 205/50 R17, ki dobro prikrivajo umazanijo. Dejansko sodobno in neagresivno oblikovan avtomobil se poskuša od kolen navzdol sploh izkazati kot terenec z motno črnim pasom in zaščitami pragov ter podvozja. Toliko o videzu.
Kultiviran in radodaren
Motor je bombon! Odziven, kultiviran in radodaren z močjo v zelo širokem območju delovanja. Gibna prostornina tega dizla znaša 1598 ccm, moči je za 88 kW (120 KM), največji navor znaša odličnih 320 Nm pri 1750 vrtljajih. Na cesti doseže SX4 najvišjo hitrost 175 km/h ter pospeši v 13 sekundah do 100 km/h. Normna poraba goriva je 5,2/3,9/4,4, izpust CO2 pa 114 g/km. Takšno porabo dosegajo le mazohisti, toda testna, ki je nihala med 5,9 in 7,2 l na 100 km, tudi ni slaba za takšen avtomobil.
Motorju je pritaknjen dobro izračunan šeststopenjski menjalnik, ki ima prvi prestavi precej kratki – v običajnih okoliščinah lahko speljujete z drugo. Štirikolesni pogon allgrip preklapljamo med vožnjo: v načinu auto gospodarno žene prednji kolesi ter priključi še zadnji, a le po potrebi; sport se prileže pri tovrstni vožnji, saj se še posebno izkaže pri pospeševanjih iz ovinkov, sploh na slabše oprijemljivem cestišču. Samo v načinu sneg in blato je mogoče pogon dodatno zakleniti v stalnega štirikolesnega in le do hitrosti 60 km/h. Vsi preklopi in delovanje so komaj občutni. Pogon je sposoben več od podvozja, na terenu bi morali paziti na občutljiva kolesa in razmeroma nizek trebuh.
Dobra vidljivost
Vzmetenje je spet dober kompromis, ostaja dovolj udobno in skrbi za zanesljivo voznost. Zavore so dobre in elektroservovolan zaznajo kot za kanec živčnega le občutljivi vozniki. SX4 S-cross je vedno prijeten za vožnjo ter postaja s slabšanjem oprijema na cestišču vedno bolj uživaški.
Prostora je dovolj za voznika, prtljago in za vse vmes. Vidljivost naprej je dobra, kar je za današnje avtomobile nenavadno, na stran in nazaj pa ne preseneča. K opremi elegance+ spadajo usnjeni in ogrevani sedeži. Odložišč je kar nekaj, merilnika in zaslon prikazovalnika so lepo berljivi, dosti upravljal, skoraj preveč, je na volanskem obroču. Zvok iz radia s CD-predvajalnikom je prijeten, dobite še tempomat, pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj ter sedem varnostnih blazin. Vstop in zagon sta brez ključa, funkcija stop-start deluje sprejemljivo. Oboje ni bogvekakšna pridobitev, ne samo pri tem suzukiju.
Tale SX4 S-cross elegance+ zleze človeku v srce, a kaj ko mu obenem iz denarnice vzame od 28.000 evrov naprej.