Resnični futurizem se pri tej hondi ne začne z zunanjostjo. Tu ni velikih presenečenj. Japonec z angleškim proizvodnim izvorom ostaja vse do zadnjega kolesnega para do potankosti enak že dve leti znanemu petvratnemu bratu. Povsem nov je konkretno podaljšan zadek. Narastek meri 23,5 centimetra. Da je velik oziroma bolje rečeno zelo prostoren, odkriva oblikovalski pristop s široko ramensko držo in šele zadaj navzdol upognjeno streho, ki se težko spogleduje z novodobnimi trženjskimi umotvori v slogu kupe-karavanov. Občutek ni varljiv.
Prostor z veliko začetnico
Če gledamo do višine stekel in vključimo še predel pod dvojnim dnom, znaša prostornina prtljažnika 624 litrov. S potegom vzvoda se samodejno in nadvse preprosto zloži deljiva klop; ko se odstrani še soliden, a v smislu dovršenosti niti najmanj srce parajoč prtljažni rolo, nastane kar 1668-litrski prostor z ravnim dnom in všečno nizkim nakladalnim robom. V brezno spraviš hladilnik, kredenco ali gorski kolesi. Zgodba se nadaljuje s sedalnima deloma klopi, ki ju dvigneš in pomakneš ob hrbtišči. Za prednjima sedežema dobiš velik in visok predel. Zakaj ga uporabiš, je drugo vprašanje. Izvrsten je denimo za dober meter visok taščin kaktus, ki je tako zajeten, da si ga ne upaš položiti.
Nato vstopiš v nov, bolj vesoljsko obarvan svet. Prostor, namenjen vozniku, je vse prej kot germansko minimalističen ali puristično enobarven. To je okolje novodobne generacije, številnih barvnih odtenkov, raznovrstnih LCD-zaslonov in nivojske delitve merilnikov z modro osvetlitvijo ter skoraj desetimi barvami. Sediš kot v bolidu, kjer je prostor za volanskim obročem ukrojen predvsem po merah nižjih in srednje visokih voznikov. Velikane pestita utesnjenost in premajhna oddaljenost volanskega obroča od kolen. Občutek je vseeno dober – kakovostni materiali, natančna prestavna ročica in prijetno oprijemljiv volanski obroč ostanejo v spominu. Zmotijo le malenkosti, kot je za močno svetlobo preobčutljiva vzvratna parkirna kamera.
Biser pod motornim pokrovom
Dizelski 1,6-litrski štirivaljnik z 88 kW (120 KM) in 300 Nm navora pri 2000 vrtljajih poganja karavana suvereno in lahkotno. Pa naj bo to na avtocesti (vse tja do 195 km/h), pri prehitevanju ali vožnji v daljše klance, ki ne upehajo prožnosti majhnega in varčnega stroja. Poraba je s 4,5 litra do 6 litrov prijetno nizka.
Podobno všečni so občutki med vožnjo. Civic tourer 1.6 i-DTEC lifestyle, za katerega odšteješ po ceniku dobrih 24.000 evrov, je z zadnjima tristopenjsko elektronsko nastavljivima blažilnikoma uravnotežen in všečen avtomobil, ki te zlahka omreži po tej plati, s prostorom ali space shuttle zasnovo vozniškega okolja.