Škodi gre dobro, lani je prodala 920.800 avtomobilov, samo decembra pa je s prodajo 70.000 avtov dosegla nov rekord tovarne. Čeprav so izdelek razširjenega modularnega razmišljanja koncerna Volkswagen, so Škodini modeli premišljeno tržno umeščeni in po novem prinašajo več drugačnosti ter všečne hišne identitete.
Odločno v golfov razred
Tudi novinec škoda rapid spaceback pomeni za tovarno nekakšen mejnik, saj z njim odločno vstopa v gnečo razreda kompaktnih kombilimuzin, ki mu ljudsko rečemo golfov razred. Spaceback je od osnovnega rapida za kar 18 centimetrov krajši, z dolžino 430 cm pa je le za 5 cm daljši od golfa, a ima, da upraviči pregovorno češko prostorsko iznajdljivost, v prtljažniku kar 415 litrov prostora (35 l več kot golf). Prostorsko radodaren je tudi v kabini, še posebno na zadnji klopi. Oblikovno je namenjen mlajši in srednji generaciji Evropejcev, torej tistim voznikom, ki jih osnovni rapid, ki navzven deluje kot limuzina, z videzom ne prepriča. Do srednjega stebrička sta sicer enaka, potem pa spaceback sledi precej bolj dinamični oblikovalski zgodbi.
Šest motorjev
V tem modelu so na voljo štirje bencinski motorji in dva dizelska. Preizkusili smo tržno zanimivo različico z 1,2-litrskim bencinskim TSI. Zaloga moči 77 kW ni presežek, a je primerna izbira za spacebacka, ki je tako pri podvozju kot nastavitvi vzmetenja in neposrednosti volanskega mehanizma usmerjen predvsem v udobje in manj v doseganje visokih kriterijev dinamične vožnje. Le poraba bi morala biti nižja, še posebno v mestu. Preizkušani motor je imel šeststopenjski ročni menjalnik, ki pri vožnji po avtocesti vsaj malce znižuje vrtenje turbine in motornih vrtljajev. Spacebacka s to pogonsko kombinacijo cenijo na 13.195 evrov.