PARKIRIŠČE

Na testu: opel insignia

Objavljeno 29. oktober 2013 18.30 | Posodobljeno 29. oktober 2013 18.30 | Piše: Željko Purgar
Ključne besede: opel insignia

Novi motorji, menjalniki, oblikovni poudarki, drsna ploščica in še marsikaj prihaja iz Oplove tovarne.

Različica county tourer je karavan srednjega razreda s pridihom in z voznimi zmogljivostmi športnega terenca. Foto: Opel

Insignia je zadnja leta v Oplovi ponudbi ključna. Uveljavila se je kot avtomobil premijskih vsebin in kakovosti, zato so kupci zanjo pripravljeni plačati več. To dokazuje dobra prodaja bogato opremljenih različic z zmogljivejšimi motorji in sploh sodobnimi, najnaprednejšimi rešitvami.

Celovita prenova

Opel je insignio celovito posodobil na vseh področjih. Navzven odkrivajo njeno večjo vrednost žlahtnejši oblikovni poudarki, od vstavkov iz svetlečega se kroma do nove izvedbe luči. Med pogonskimi agregati je posebna novost dvolitrski dizelski motor z največjo močjo 88 kW/120 KM oziroma 193 kW/140 KM. Manj zmogljiva različica se postavlja z izjemno majhno porabo 3,7 l/100 km. Izstopajoča novost na bencinski strani je motor 1,6 SIDI turbo z največjo močjo 125 kW/170 KM in največjim navorom 280 Nm.

Zabavno-informativni sistem lahko po novem popolnoma povežete s pametnimi telefoni. Ob upravljanju z zaslonom, občutljivim na dotik, in s stikali na volanu ga je mogoče upravljati tudi z drsno ploščico na podaljšku na armaturni plošči in s posebnimi aplikacijami pametnih telefonov tudi glasovno.

S pridihom terenca

Popolna novost v ponudbi je opel insignia country tourer, posebna izpeljanka karavanske različice s pridihom športnega terenca. Avtomobil je bolj oddaljen od podlage in opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom z osrednjo sklopko, ki deluje po sistemu haldex, ter z elektronsko zaporo diferenciala. Tudi zato je to insignia, ki brez težav nadaljuje pot, ko na podeželskih cestah zmanjka asfalta, ko se sneg obdrži na cestišču in ko se voznik znajde pred posebno zahtevnimi pastmi.

Na začetku ponudbe nove insignie je različica z 1,4-litrskim bencinskim motorjem turbo ecotec največje moči 103 kW/140 KM, za katero je treba odšteti 23.350 evrov. Najcenejša dizelska različica stane 23.570 evrov. Ponudba karavanov se začne pri 24.550 evrih, najcenejša insignia country tourer pa stane 34.700 evrov.

Deli s prijatelji