AUDI

Mešanec iz Ingolstadta

Objavljeno 26. september 2012 18.30 | Posodobljeno 26. september 2012 18.30 | Piše: Janez Kovačič
Ključne besede: Audi A6 allroad

Audi A6 allroad je avto z različnimi nameni in uporabami, temu primerno je visoka tudi cena – žal.

Velik in dolg, malce terenski, vsekakor pa karavan, ki si ga marsikdo želi imeti v garaži. Ni tako preprosto (foto: Gregor Pucelj).

Ponuja udobje limuzine, zmogljivosti športnega terenca in prtljažniško prostornost velikega karavana. Je mešanec, avto z različnimi nameni in uporabami. In je avto, ki ne stoji v številnih garažah.

Audi A6 allroad v novi izvedbi oziroma tretje generacije je seveda bližnji sorodnik avta A6 avant. Toda razlike so: ima zaščito prednjega in zadnjega dela podvozja ter plastične obrobe blatnikov, kolesa so 19-palčna, maska je nekoliko drugačna. V sedanji izvedbi je šest milimetrov daljši, zato v dolžino meri dolgih 494 centimetrov, je tudi širši in višji, pomembno je, da se je medosna razdalja, ki vpliva ali določa notranjo prostornost, podaljšala za konkretnih 72 milimetrov. Je seveda tudi malo lažji (70 kilogramov). Ni videti težaško, ampak nekako bolj čvrsto, morda odločno.

Notranja prostornost je ustrezna: sedi se skoraj razkošno, armaturna plošča je polna, zaradi tega zahteva nekaj privajanja. Ergonomija ni problem, izjemno zajeten je sredinski del med sedežema. Usnje na sedežih pričara občutek prestižnosti, sedenje zadaj je prav tako udobno – vendar za dva, tretji je precej na slabšem. Prtljažnik je uporabno velik, saj v osnovi ponuja 565 litrov (z možnostjo razširitve na 1680 litrov), nima nakladalnega roba in je tako lepo urejen oziroma oblazinjen, da razmisliš o tem, kaj boš prevažal v zadku. Cena ne preveč izrazite prestižnosti. 


Motor je pika na i

A6 allroad hoče biti zmogljiv in hiter cestni karavan, poleg tega pa tudi športni terenec ali kaj podobnega. Zato ima stalni štirikolesni pogon quattro in prilagodljivo zračno vzmetenje, ki bistveno določa značaj avtomobila. Pri stalni višji hitrosti se za 15 milimetrov zniža, pri hitrosti do 80 km/h se dvigne za 35 milimetrov, na cesti ali tam, kjer je treba voziti počasneje, pa se dvigne še za dodatnih 10 milimetrov, kar pomeni, da je lahko od tal oddaljen za največ 185 milimetrov. To pomeni, da je ta audi tudi športni terenec. Povrhu je mogoče izbirati med petimi različnimi trdotami vzmetenja, kar seveda pomembno vpliva na udobnost vožnje. Ni sporno: A6 allroad je mešanec, ki lahko zadosti zelo različnim zahtevam in potrebam. Motor, v tem primeru dizelski šestvaljni DTI s 180 kW/245 KM s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic, je pika na i: vedno dovolj zmogljiv, hiter, tudi varčen (v povprečju 8,4 litra goriva). Skoraj tipičen izdelek tovarne iz bavarskega Ingolstadta.

Torej? Ker je bilo v avtu veliko doplačljive opreme, se je končna cena povzpela na visokih 64.140 evrov. Bi ga imeli? Bi, bi, brez težav ...

Deli s prijatelji